|
min nye sexshop
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Hermed mine umiddelbare observationer, frit fra hoften. Forsiden hvor teksten "NYE PRODUKTER TILFØJET: ( 19 AUG 2008 )" Det er fint, at have hurtig adgang til informationer om nye fristelser i webshoppen. Men måske at det kunne være en ide, at de teksten var dybdelink, så folk kunne hoppe direkte ind på varen. Skal folk huske navnet på en ny vare og derefter selv klikke sig frem til den, mister du en stor del at brugerne undervejs og så frafalder en stor del af fordelen ved, at have dem listet på forsiden?! Måske kunne man indsætte billeder i stedet, så de nye produkter hurtigt kunne friste visuelt? Helt personligt synes jeg også, det det måske skulle være lidt mere nedtonet og måske organiseret i en boks eller lign. Mange informationer kan hurtigt skabe forvirring, ikke overblik. "VIGTIGT DET ER I ØJEBLIKKET KUN MULIGT AT BETALE VIA BANKOVERFØRSEL" Det siger sig selv, at det ikke er super - men det er nok kun forbi, at du afventer PBS godkendelse?! :-) Ellers synes jeg at du er kommet godt omkring det med vilkår, leveringsbetingelser mv. |
|
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)