Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min nye sexshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa gider i støve min shop gennem og kom gerne med ris samt ros www.funnysex.dk rene
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 21:08
Hej,

Hermed mine umiddelbare observationer, frit fra hoften.

Forsiden hvor teksten "NYE PRODUKTER TILFØJET: ( 19 AUG 2008 )"
Det er fint, at have hurtig adgang til informationer om nye fristelser i webshoppen. Men måske at det kunne være en ide, at de teksten var dybdelink, så folk kunne hoppe direkte ind på varen. Skal folk huske navnet på en ny vare og derefter selv klikke sig frem til den, mister du en stor del at brugerne undervejs og så frafalder en stor del af fordelen ved, at have dem listet på forsiden?!
Måske kunne man indsætte billeder i stedet, så de nye produkter hurtigt kunne friste visuelt?
Helt personligt synes jeg også, det det måske skulle være lidt mere nedtonet og måske organiseret i en boks eller lign. Mange informationer kan hurtigt skabe forvirring, ikke overblik.

"VIGTIGT DET ER I ØJEBLIKKET KUN MULIGT AT BETALE VIA BANKOVERFØRSEL"
Det siger sig selv, at det ikke er super - men det er nok kun forbi, at du afventer PBS godkendelse?! :-)

Ellers synes jeg at du er kommet godt omkring det med vilkår, leveringsbetingelser mv.
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:12
hey det var da en skide god idé med link hen til de nye produkter..... ja jeg ved der er meget info på forsiden men det skal heller ikke blive der.. ja afventer pbs-mafiaen og har gjort det i 5-6 uger
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)