Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækkert tøj til lækre unger.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Så er jeg blevet færdig med min hjemmeside, og er meget tilfreds med den. Men, som med så meget andet, er det ideélt at der er så mange kritiske øjne der kigger og kommer med kommentarer, som muligt.

Jeg mangler at lægge nogle billeder og beskrivelser ind, det kommer i løbet af de par dage.

Kan I lide hjemmesiden? Er den brugervenlig? Er billederne iorden?

Tak fordi I tager jer tid til at kigge forbi.

www.viktorogholger.dk

Torsdagshilsner fra Kristna, Viktor & Holger.

Kristina- Viktorogholger

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 19:54

Grundlæggende ser det overskueligt og flot ud, og det passer også til målgruppen. Den ting der falder mig mest i øjnene er billedkvalitet på topbanner billedet. Det er en del kornet. Jeg ville vælge et knivskarpt billede, eller endnu bedre en topflash animation som lige sætter prikken over i'et.

Hvis du kigger tæt på billedet kan du se at det er kornet!

Håber det hjælper lidt.

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:12

Hej

Som mor til 2 er jeg vist del af din målgruppe, så jeg har også lige været inde og kigge på din side.

Jeg synes det er en rigtig fin side med lækkert tøj, som jeg bestemt kunne finde på at investere i. Selvfølgelig skæmmer det meget, at der mangler så mange fotos, men det er du jo i gang med...

Hvis jeg skal påpege noget : 

Jeg savner oplysning på forsiden om de aldersgrupper, du sælger til... Kan være lidt irriterende at man skal rode lidt rundt, inden man finder ud af at det kun er til mindre børn - jeg synes jo også min søn på 9 er lækker, men ham var der intet til !!Big Smile

Du opdeler dine produkter i "0-2" og "pigetøj/drengetøj", så jeg gik ud fra at tøj til min pige på 1½ år skulle jeg så finde i den første kategori 0-2 år, MEN jeg kan se, at der også er produkter helt ned til størrelse 1 år under "pigetøj" - det er lidt forvirrende...
Enten skal du lade være at opdele dem, eller også skal du have de andre produkter ind under 0-2 år også, synes jeg.

Ellers som sagt - rigtig fin side - ønsker dig al held og lykke med det !

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 21:01

Hejsa.

Tak for svaret, jeg er godt klar over problemet. Vi er i fuld gang med at redigere billederne.

ha en super week-end.

hilsen Kristina, Viktor & Holger.

Kristina- Viktorogholger

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 21:08

Hej "Klatmaleren".

Tak for dit svar, det er meget brugbart.

Jeg kan godt se hvad du  siger ift. opdeling af baby og børnetøj. Jeg vil have det i baghovedet når der falder lidt ro på butikken.

God ide med at oplyse alder, det vil blive rettet til snarrest.

Venlig hilsen Kristina, Viktor & Holger.

Kristina- Viktorogholger

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 23:15

Hej Kristina

Fin hjemmeside - men jeg er desværre ikke din målgruppe mere!

Er enig mht. at du med fordel kunne inddele i pige og drengetøj...

Rigtig god vind...

Kh Trine

www.umas.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:37

Jeg synes, den virker ganske overskuelig og passer godt til målgruppen.

Det eneste, jeg umiddelbart hæfter mig ved, er det traditionelle navn, som jeg finder en anelse kedeligt og intetsigende.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 13:04

Jeg syns faktisk at dit navn er rigtig godt. Det er da noget man husker. Men måske der skulle udarbejdes et lidt mere personligt og genkendeligt design. Jeg tænker på et design som står og snakker sammen med navnet.

Man skal jo have kunderne til at huske navnet, dette kan gøres ved at ligge et mere personligt design der vil skabe mere et univers.

Hermed ikke sagt jeg ikke kan lide designet, fordi det er ganske nydeligt til målgruppen syns jeg. Det måtte bare godt skabe lidt mere indentitet. Som en af de andre skriver ville jeg som det mindste få lavet en lidt mere lækekr top banner.

Jeg syns din katagoriinddeling er ganske fornuftig.

Hvis det var mig tille jeg gøre lidt mere ud af billederne. Jeg syns det er en skam de har forskellig lyssætning og forskellige baggrunde grundet lyset højest sansynligt.

Ellers så held og lykke med siden.

Simon

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)