Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pokerhjælpeside..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, jeg har spillet poker proffessionelt i mange år, og har efter lang betænkningstid og planlægning, valgt at starte en hjemmeside som kombineret specieliserer sig i at hjælpe andre til at blive bedre til poker, og en række andre idéer og muligheder...

Mit eneste problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal føre den ud i livet, mht marketing, reklame og den slags.

Jeg mangler også hjemmeside design og kodning - hvilket vil løbe ud i et større projekt, da planen er at skabe et community indenfor denne verden..

Nogen som har nogle gode råd til, hvordan man kan drive sådan en virksomhed, og hvem man skal kontakte for at få det op at stå hjemmeside mæssigt? Jeg har fået et par stykker til at lægge designs in, men hovedparten vil blive at kode projektet.

Tak på forhånd,

Danny.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:17

Det sidste nye jeg har set er Saibots tilbud om pokerseminarer hjemme i hans crib. Det virker som et ok, koncept og kræver ikke det store på IT-fronten. Find tråden på PokerNet.dk, eller find ham her på amino. Han kan markedsføre det via PokerNets forum, fordi pokeruni.dk er partnere med PokerNet.

Er du bekendt med at pokeruni.dk sidder på det danske marked for videoer og coaching, og at markedet anses for at være så lille, at der knap kan være plads til en der udbyder det samme?

.. Pokernets Head Honcho DTM smed for nyligt nogle tal på bordet om det at markedsføre sig globalt i pokerbranchen. Man skal forventeligt have op mod 1 mio Dkr at bakke det op med, og forudsætningen er et rigtig godt domæne. Før den forudsætning kommer kravet til at du skal kunne tilbyde noget unikt. Og jeg skulle mene at Cardrunners, Stoxpoker, Pokersavver m.fl. dækker "hjælpe andre til at blive bedre"

Nå, anyways.. undskyld. Du spurgte om markedsføring, og jeg svarede vist på noget andet. Men din besked giver mig det indtryk, at du ikke er velbevandret nok i markedet. "planen er at skabe et community indenfor denne verden", er mega ambitiøst globalt, og blot almindeligt urealistisk i DK. Pokernet.dk, Poker.dk, gr8poker.com og acemag.dk dækker communities ret godt, og alle aviser og dagblade dækker nyhederne, som acemag overlapper med både community og nyheder.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:31

Jeg er selv bruger på Pokernet, Cardrunners etc.

For lige at gøre opmærksom på at jeg er indforstået med hvad du mener, kan jeg fortælle dig at mit markede ikke vil foregå i Danmark, da det er urealistisk at skabe et community som kan trække noget som helst fra acemag eller Pokernet, resten af navnene du nævner er i realiteten ikke seriøse udfordrer.

At det i det store hele skal have med almene brugere at gøre, og ikke som sådan Pro's er noget helt andet, og hjælpen vil ikke kun være i at få dem til at lære hvordan man spiller poker, men en masse andre aspekter. Som jeg osse nævnte er det en kombineret side, dvs i virkeligheden vil der være langt flere features som avanceret spillere kan gøre brug af ligeledes.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 14:57

ok fino. 

Hvis du fastholder ambitionen om at få sitet skabt, må du ned i aminokategorien Teknik, hosting og e-handelsløsninger 

Her bør du omskrive dine visioner til let forståelig usabillity snak.

"Jeg skal bruge et site som..:
.. har medlemsprofiler
.. har diskussionsforum
.. har x feature
.. giver mig mulighed for y feature...
-Giv venligst overslagspris, og send linkeksempler på tilsvarende"

Det er min erfaring at IT-aminofolk er flinke til at sende tilbud, med mindre du vil have rocket science.
Så er du da nået en smule ud ad den vej. Markedsføringen kan jeg ikke give nogle råd på - det skulle da lige være en stand på herremessen i 2009

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)