Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance Webprogrammør (Dreamweaver) søges til samarbejde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra københavn ø
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nogle konkrete hjemmeside projekter, hvor jeg er interesseret i (fast) samarbejde med en/flere Dreamweaver-hajer,
da jeg hellere vil koncentrere mig om designdelen!

Konkret kravspecifikation vil blive tilsendt, men kravene er bl.a. at du, foruden at sætte mit design op, skal kunne lave:

A) Kalender funktion (a'la: http://www.bornholmstrafikken.dk/findafgang/138we.aspx?_m=2) (ex. vis alle, vis emne 1, vis emne 2)
B) Netshop/Bestillingsformular (evt. med PBS)
C) Nyhedsbrev skabelon
D) Evt flashintro/effekt

Projekterne er aktuelle d.d.

Det skal ikke være php. En af siderne skal efterfølgende flyttes ind i et CMS system hvor kunden selv kan opdatere.

Send referencer og gerne priseksempel til:
Jannike Mogensen mail@creativeme.dk

(svar til respons: der er ikke noget der skal designes (af en grafiker) - det gør jeg selv (filer leveres ex. som sliced PSD). Så ja/nej, nogle grafisk designer arbejder også i Dreamweaver - det gør jeg jo også selv - men kort sagt ønsker jeg at outsource opsætningsdelen (dvs hele dreamweaver delen) - så er jeg ligeglad om man kalder sig grafiker, programmør, IT-konsulent :0) 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke helt? I overskriften søger du en programmør men i resten af indlæget lugter det af at du søger en grafiker men alligevel ikke helt? Er du sikker på at du ikke blander noget sammen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)