Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det har min deo kunne længe...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg så en reklame i aftes, som jeg simpelt hen ikke kan glemme. Alligevel kan jeg ikke huske det er producenten, men det er også emnet underordnet.

Der reklameres for, at deres deodorant står på hovedet, som selve rulle-hovedet er i bunden og derved altid våd og klar til påføring.
Fin opfindelse, ikke noget der - men det som generer mig er at, de siger at det er nyt og revolutionerende! Der taber de mig big time! Min deodorant har står på hovedet i mange år, som den er bygget til.

Måske har de levet i deres egen verden eller også er jeg bare foran min tid....men at kalde det "nyt og revolutionerende", kan godt genere mig. I min termologi skal et produkt være nyt og banebrydende i en eller anden grad, for at det kan kaldes revolutionerende.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:16

De har vist ikke gjort deres efterretninger godt nok :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:21

nyt og revolutionerende sælger jo bedre, end at sige "vi har kopieret konkurrenten"
Jeg har også lagt mærke til den reklame, er det ikke Nivea???

Anyway, vi har en Sanex stående, og den har stået på hovedet i flere år,
den skal sgu stadig lige startes ligesom alle de andre, men det er en anden snak.

For der er vel ikke nogle af os, kloge Aminoer, der hopper på de der salgs-vildledende-reklamespots.

Husk Danmark-Kroatien i dag til middag.Party!!!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:22

Ja, det er en teknologi, der længe har været implementeret i billige roll-on deodoranter, som står på hylderne i almindelige dagligvareforretninger.

Man kan undres, hvis der er nogen, der prøver at sælge konceptet som nyt og revolutionerende.

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 10:23
Ja, lige netop.

Jeg er fuldt ud klar over, at det ikke lyder fedt at sige; "Nu gør vi det samme som de andre efter flere års venten".
Selvfølgelig falder vi klooooge Aminoer ikke i den fælde ;-)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:06

cpufan:
Anyway, vi har en Sanex stående, og den har stået på hovedet i flere år,

Jeg havde også en Sanex-deo stående på hovedet i flere år - i stedet brugte jeg min VanGills.Big Smile

Hans

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:05

Jeg har tænkt de samme tanker - og da jeg så din tråd, så tænkte jeg: Bingo - det er sgu godt fundet på - for det virker jo! Vi taler alle sammen om reklamen der viser noget der ikke er nyt - fed branding. :-)

Der er et eller andet reklamebureau der har udtænkt det her og det er med vilje at de gør det...tror jeg...

Mette - som lige har opfundet hjulet!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:33

Mette,

Det lyder som et fint koncept - altså bortset fra, at der hidtil kun er en i tråden, der har et bud på, hvem der har reklamen.

Det er vist ikke meget branding-effekt i at have debat om en reklame, hvis debattørerne ikke ved, hvilket firma de debatterer om Smile

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:48

Frank Hellerup Madsen:

Det er vist ikke meget branding-effekt i at have debat om en reklame, hvis debattørerne ikke ved, hvilket firma de debatterer om Smile

Nej man snupper bare den første man ser, der står på hovedet, hvilket jo ligesågodt kan være konkurrenten.

Den eneste vinder af den reklame, er manden der har patentet på selve deosticken.

Gid man dog havde fundet på at pakke mælken ind i papir. (tetrapak)

http://beaut.ie/blog/?p=4297   giver nogle andre bud, end det navn jeg kom op med. Jeg trækker Nivea tilbage - tror faktisk nu, at det er Dove.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:00

Hej i debatten,

Jeg har tænkt det samme, men jeg kunne nu godt huske navnet, så tænkte, jeg ville dele det med jer :)

For underholdningens skyld får I den lige på tysk... Noget sjov skal vi jo ha' :)

Til dem, der får tics af tysk, så er den her på engelsk (den var ikke til at opstøve på dansk, desværre)

//Julie

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)