Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hosted MySQL db.. nogle ideer?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Og så siger folk at vi er dyre???

De to kommandoer på en debian box kan jeg godt skrive gratis da ... men nu glemmer du lige at fortælle at sådan noget også skal vedligeholdes og at det ikke er med i de 1000kr eksl. moms.

Mikkel, hvornår slutter vores kamp om... hmmm... Ingen ting??? Hvis man vil leve, så laver man sku intet gratis - det kan godt være du vil forære ting væk i jylland, men sådan er sjællandsk forretning heldigvis ikke.

Men som jeg troede du vidste er det et tilbud, og et tilbud er ganske rigtigt uforpligtigende.. Altså er det helt iorden med mig, hvis du vil forære ydelser væk :) Det er ikke den slags jeg gider at kæmpe om, det er som sagt blot et tilbud. Og korrekt du får selvfølgelig ikke løbende vedligeholdelse. Du får ikke en 7-serie BMW, når du betaler for en skoda vel?

Iøvrigt, er arbejdsopgaverne som jeg ser det:
Installere Debian,
Installere MySQL,
Installere Apache,
Installere php5 mod apache og mysql,
Uploade phpmyadmin,
Ændre upload grænsen i php.ini
Ændre ip-adgangen i my.cnf
Og skrive en mail til kunden at det virker, og i værste fald besvare et spørgsmål.

Men Mikkel du skal være hjertelig velkommen til at levere det gratis :)

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

......... 

Iøvrigt, er arbejdsopgaverne som jeg ser det:
Installere Debian,
Installere MySQL,
Installere Apache,
Installere php5 mod apache og mysql,
Uploade phpmyadmin,
Ændre upload grænsen i php.ini
Ændre ip-adgangen i my.cnf
Og skrive en mail til kunden at det virker, og i værste fald besvare et spørgsmål.

Men Mikkel du skal være hjertelig velkommen til at levere det gratis :)

Mangler du ikke nogle punkter på din liste? Jeg kan bl.a. komme i tanke om:

Indkøb af computer.

Samling af computer.

Bestilling af internet.

Tilslutning af computer til internet.

Men for at være lidt seriøs... du misser komplet pointen i hans indlæg. Kører man allerede noget egnet hosting, så kræver det intet at sætte en vserver op. Derfor giver det mening at tale om hvad den månedlige ydelse bliver. Det springer du let og elegant henover. Medmindre du selvfølgelig mener at de 1000 kr. + moms dækker oprettelse og drift indtil år 2080 - i så fald trækker jeg mit indlæg tilbage. :)   

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)