Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 Bredbånd vil have 25 kr pr. faktura

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at jeg har opsagt mit 3 bredbånd, (Det virkede 90 % af tiden ikke) og jeg skal lave moms, ringer jeg til dem da jeg ikke har fået nogle fakturer for de sidste 3 måneder. Jeg plejer via selvbetjening af kunne logge ind via deres 3 bredbånd selvbetjening på deres hjemmeside og rive fakturerne ud derfra. Det kan jeg desværre ikke længere da mit abonnement er ophørt for 3 dage siden. (15. Augusst).

3 Bredbånd kræver nu 25 kr for hver faktura jeg vil have sendt! Kan de det? er der ikke en regel om at man som min. har krav på at kunne få sin faktura på en eller anden måde uden at skulle betale for det?

Nøh hvor er jeg skuffet :(

Jimmy

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:51
Hej Jimmy, Det er desværre nok god nok. Hvis du læser dine abb.vilkår står der sikkert også, at de forbeholder sig ret til at tage et gebyr for faktura udsendelse. Det skyldes, at du har et abb som selvbetjening. Skal du have services, som ikke er under konceptet, tages der ekstrabetaling herfor. I øvrigt bliver det mere og mere udbredt, at en abb. pris ændres (eller tillægges gebyr) hvis man skal faktureres.
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:17

Her vil jeg nu holde med dig, Jimmy.

Det er da absolut ikke rimeligt, at 3 lukker for din onlineadgang til din konto, før du har fået lejlighed til at udskrive alle fakturaer.

Hvis du ikke gider at gå i deres selvbetjening og udskrive dem, er det OK, men det gør du jo netop, og når du så ikke kan, så må de bare sende dem til dig u/b - efter min mening. Det må da være almindelig kundeservice. I hvert tilfælde, når vi taler om den sidste nye faktura, den har du jo ikke haft en jordisk chance for at se og efterkontrollere. Med de 2 lidt ældre fakturaer har de måske retten på deres side, men den sidste må du da have krav på at kunne få, uden jeg dog kender juraen i det her.

Så, Jimmy, hvis de lader dig betale, så skriv det her, og jeg syntes, det er rimeligt, at denne tråd står som en advarsel til andre kunder hos 3.

Eller er der måske andre Aminoer, der har en idé til, hvordan Jimmy kommer videre, eller kender den eksakte jura?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)