Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokat? De ændrede min reklame!!!!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Janne-SD:
Er der nogen der kan anbefale en advokat der evnt kunne rådgive mig/i værste fald tage sagen?

Jeg ved ikke om Bender Von Haller http://www.bvhd.dk/ er de bedste til lige netop det du har været ude for, men generelt er de superdygtige og grundige når de har fat i en sag. Til gengæld ligger de så også oppe i den dyre ende i forhold til betaling af deres ydelser.

Jeg håber du finder den rigtige advokat der kan rådgive dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

Vi bor i Brande; midtjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Jeg kan klart anbefale Advokatfirmaet Hviid & Frederiksen i Vinderup. De er gode til en absolut fair pris. Og man betaler kun for det, man nu engang bruger.

Som jeg læser det, synes jeg dog først, du skulle få en samtale med redaktøren. Det lyder umiddelbart meget mystisk i mine ører. Men en form for erstatning skal I nu have...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:02

Advokat??

Rolig nu. Hvis I er hovedsponsor for et arrangement, betyder arrangementet vel noget for jer. Hvis I går i gang med at lege "advokat-kastning" med arrangørerne, kan I risikere gøre mere skade end den dårlige annonce.

Før man går ind i en konflikt, er det klogt at gøre op med sig selv, hvad man ønsker at opnå. Først derefter begynder man at overveje hvilke midler, der egner sig bedst til at opnå dette. Advokater er gode til at skaffe målbare resultater som f.eks. erstatninger, domme eller lign. Men måske er det, du har brug for noget mindre målbart - en undskyldning, en bagsideannonce ved næste arrangement eller noget helt tredie.

Det er stort set umuligt at godtgøre, at annoncen har skadet jeres brand, så jeg tror ikke, du kan opnå erstatning.

I øvrigt er det bedøvende ligegyldigt, om den forkerte annonce er grimmere eller pænere end den rigtige. Hvis I har aftalt en bestemt mængde plads, skal I naturligvis have det, og ingen skal ændre på jeres brand. Jeg har mange annoncører, som har håbløst grimme logoer og elendige annoncer, men jeg kunne ikke drømme om at ændre på dem, før det er aftalt. Jeg har også lavet rigtig flotte annoncer for annoncører, som heller ville have deres grimme, håndtegnede kendemærke. Fair nok - det er altid annoncøren, der bestemmer, hvordan annoncen skal være.

Hvis I ikke har nogen klar aftale om, hvad sponsoratet indebærer af synlighed, har I dels en uprofessionel samarbejdspartner og dels en stor risiko for flere "overraskelser".

Jeg håber, I finder en mindelig ordning, så advokatstanden ikke skal til at tjene penge på jeres samarbejde.

mvh Hans

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 15:30

Janne-SD:
Her er billede af reklamerne.

Den ligner noget der er bikset sammen på et par minutter i Word. Jeres firmanavn er vist lavet i noget Arial kursiv. Word har så lavet en automatisk understregning af emailadressen som er røget med i reklamen. De har taget jeres "SD" logo og klippet ind men hvad forestiller billedet?

Hvorfor er der et link/reklame til 'hestegalleri.dk' ?

Jeg ville selv gå amok men jeg tror ikke du får noget ud af advokat frem for at få dem til at kompensere dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Tusind tak for alle jeres svar!

Ja faktum er at intet kan ændre den skade reklamen har gjort på vores brand.

Hvad vil jeg have ud af det? Sådan havde jeg ikke tænkt på det. Jeg har egentlig bare været græde færdig hele dagen :´-(  Jo jeg vil sørme have an undskyldning. Det der skuffer mest er at vi i brug af vores niche produktion leverer unikke håndlavede ting til dem med deres logo på og aftalen lyder på ærespræmie sponsorater ved hovedkåringer og reklame i dertil hørende katalog og på websiden.

Jeg vil fortsætte med at forsøge at ringe redaktøren op og så må jeg tage den derfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55

Det "hestegalleri.dk" er blot fordi jeg skulle have reklamen online for at sætte den ind så I kunne se den, så det var ikke med i kataloget.

Vores niche produktion og kerneydelse er håndlavede pandebånd til heste og at de så har taget et halvt billede af en anden del til hovedtøj til hest gør det sørme ikke bedre :´-(

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)