Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokat? De ændrede min reklame!!!!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

jeg sidder simpelthen og er DYBT rystet! Mit firma sponsorer til en stor heste begivenhed og har i dette sammenhæng indsendt en A5 reklame til et katalog. Nu har jeg netop modtaget kataloget og min reklame har de ændret! Jeg havde sendt en A5 reklame hvor oplæget er lavet af wiegaarden.dk og i kataloget er en 1/4 sides hjemmebixet reklame som jeg IKKE har lavet. Det har arrangørene bag begivenheden lavet. Min reklame er indsendt direkte til redaktøren i rette tid.

Vi bruger utrolig mange penge (nyligt brugt 10.000 kr. ex moms på en helsides reklame) på reklamer, der giver det udtryk vi ønsker ud til vores kunder og denne lille hjemmebixede reklame der er i kataloget er alt ødelæggende og jeg sidder men en følelse af at flere tusinde reklame penge er røget direkte ud i lokummet.

Hvad i alverden skal jeg gøre??? Kan jeg overhovet gøre noget som helst??

Jeg håber virkelig at nogen kan hjælep da jeg er sønderknust.

Hilsen Janne

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:44

I første omgang : Hvad siger redaktøren til det?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Hej Anders,

jeg har forsøgt at kontakte redaktrøren men forgæves og så kom jeg i tanke om, at det måske var smarter at finde ud af hvor jeg stod, inden jeg talte med hende.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:54
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34

Annoncen er vel sendt pr. mail fra et bureau eller hvad? Så kan de også gå ind og dokumentere forsendelsen og holde den op mod den forkerte annonce, som du i så fald selvfølgelig ikke skal betale for. Som jeg ser det.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:59

Hej Janne,

Jeg kan ved gud godt forstå du er sur. Sidder her og bliver helt arrig selv, når nogen kan være så *indsæt selv et passende ord* og begynder at lave om på din annonce. Hvis de så bare kunne ha' lavet den en smule pæn, men det ligner jo noget lille Lise har lavet på sin første computer i forhold til jeres standard-materiale. 

Selvfølgelig skal du ikke betale for annoncen, som det også er blevet nævnt, men der er jo også en side mere af historien. Hvad har annoncen gjort af skade? Jeg ved ikke om det er muligt ligefrem at få en erstatning, men måske en advokat kan svare på det.

Pøj pøj med kampen!

//Julie 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11

Jeg har gemt mailen, så der er ingen tvivl om regtigheden.

Jeg har ikke "betalt" for reklamen men fordi vi var en af hovedsponsorene sidste år og igen i år, får vi gratis reklamen med som tak for alle de store ærespræmier vi giver.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Jeg er glad for at andre end os reagerer således på reklamen! Det er simpelthen frygteligt skidt!

Mit problem er netop skaden på vores omdømme/ansigt ud ad til. For at omformulerer hesteverdenen så er vores logo/brand begyndt at blande sig med hesteverdenens Adidas/Hummel og at kunderne så ser sådan en hjemmebixet "lille Lise" reklame er jeg bange for kan have store konselvenser for osSad

Jeg har gennem dagen forgæves fordsøgt at komme i kontakt med redaktøren.

Er der nogen der kan anbefale en advokat der evnt kunne rådgive mig/i værste fald tage sagen?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:16

Hej Janne

Det er bedrøveligt at se hvad du har været ude for og jeg håber du får en RIGTIG GOD forklaring samt en eller anden form for erstatning for det de har gjort mod dig.

Jeg håber virkelig det viser sig at være en KÆMPE fejl og en undskyldning fra deres side må være det allemindste du kan forlange.

Netop fordi I er/var hovedsponsor skal I da virkelig have VIP-behandling - Det er da det mindste man kan gøre som tak for den indsats I har gjort.

Jeg vil følge tråden og håber snart du får en afklaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Janne-SD:

Er der nogen der kan anbefale en advokat der evnt kunne rådgive mig/i værste fald tage sagen?

Hej Janne

Hvor i landet er du?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)