Dbh Martin |
Der er nu 25 iværksættere og 486 anonyme krystere online på Amino.
Jeg synes det ville være en meget dårlig ide at lukke noget som helst af debatten af for dem der ikke er registreret. For alle de debatters vedkommende, som jeg har arbejdet med gennem tiden, har der altid været mange flere uregistrerede brugere - browsere, i forhold til registrerede. For mange folk er det en stor overvindelse af registrere sig og begynde at poste - på samme måde som at rejse sig op i en forsamling og sige noget. For mange er det en overvindelse der tager tid. Hvis vi ikke lukker dem ind som annonyme kommer de aldrig videre. |
De kan jo bare melde sig ind, det er jo både let, gratis og medfører ingen forpligtigelser! Jeg selv loggede ind efter ca. 3 minutters hurtig gennemgang. Det er jo netop ligemeget om folk er registrerede eller ej, det tager jo kun 3 minutter og eftersom man ikke SKAL lave nogle indlæg for at have adgang, så er der jo stadig folk der har adgang til vores "hårde arbejde" og ideer uden nødvendigvis at yde noget selv. Jeg f.eks. læser da 15x mere end jeg skriver :) Så jeg mener også at der bør være åbent som nu, det andet vil kun skade aktiviteten. |
Nåja, det var det, vi talte om.
Hvis amion skal omdannes til en lukket klub, kræver jeg, at der skal være ydmygende optagelsesritualer, og at jeg kommer med i den arbejdsgruppe, der skal udarbejde dem.
Man kunne f.eks. spise en skefuldmudder fra et Spamfighterkrus, mens man løfter et traktordæk og råber "JEG ELSKER AMINO". Til slut får man en medalje, som man altid skal have på sig, men som ingen må se.
..... eller sagt på en anden måde:
Selvfølgelig skal alle have adgang til at læse vores indlæg, og når de får lyst til at yde, skal de bare være velkomne.
mvh Hans
|
Ja og Viceværten skulle opgraderes til konge og have en stor apanage, fri bil og der skulle strøs blomster hvor har går :-) Dbh Martin |
Tænk lige på det her: Blandt de "Anonyme krystere" sidder der også potentielle kunder!
Jeg kan notere mig minimum én ordre fra en "anonym kryster" som aldrig havde fundet mig hvis Amino var et lukket forum...
mvh Carsten |
I al beskedenhed har jeg arbejdet med online fora i 10 år og alt min erfaring viser at et lukket forum dør. Dbh Martin |
Jeg bruger firefox. Det skal måske lige tilføjes at når jeg har logget ind én gang, kan jeg godt surfe væk, og så komme tilbage, og stadig være logget ind. Men lige så snart jeg lukker min browser, så er det slut, og der skal logges ind igen. |