DER ER 20x FLERE GÆSTER END MEDLEMMER!
Jeg formoder at den overordnede idé bag dette forum er etablering af kontakter, samhandel, udveksling af informationer og generel iværksætterstøtte, hvilket de såkaldte "anonyme krystere" på ingen måde bidrager til/med.
Måske er det bare mig, men jeg synes ikke det er helt fair, at gæster skal have adgang til vore andres idéer og hårde arbejde, tillige med vore mere eller mindre personlige informationer, beskeder osv.
De kan jo bare melde sig ind, det er jo både let, gratis og medfører ingen forpligtigelser!
Jeg selv loggede ind efter ca. 3 minutters hurtig gennemgang.
Selvfølgelig kan man ikke lukke helt af for adgang, så fik man aldrig konverteret gæster til medlemmer, men hvad med at spærre for de nyeste indlæg og kun give adgang til uge-gamle data?
Jeg håber at der bliver indført en eller anden form for begrænsning, ligesom jeg håber at dette indlæg kan få nogle flere gæster til at logge ind NU!
Hilsen
Flemming
PS: Med dette indlæg skiftede min status pudsigt nok til Pusher - er der virkelig mere mellem himmel og jord?
PPS: Jeps, når man tager mit 6-dages medlemsskab i betragtning, så bralrer jeg rimeligt højt op, men jeg er kommet for at blive, og vil yde mit bedste for både forummet og medlemmerne. |
Der er nu 25 iværksættere og 486 anonyme krystere online på Amino.
Måske ville statistikken give et mere korrekt overblik hvis man havde bedre mulighed for at blive automatisk logget ind via sin browsers cache, som man f.eks. kan blive det på eksperten.dk. Men ellers logger jeg kun ind hvis jeg skal skrive noget. |
Tror at mange af "Krysterne" har en profil herinde, de er sikkert bare ikke logget ind :) |
Jeg tror ikke på at der er 486 online. Jeg ved ikke hvordan programmet tæller, jeg vil tro at den tæller alle åbner vinduer med. Dbh Martin |
|
Ja, det er rigtigt nok, men den logger mig ikke automatisk ind, hvilket godt kan irritere mig når jeg klikker mig ind fra de emails der kommer. Så kan jeg faktisk ikke engang få lov at læse indlægget før jeg har trykket på "log ind". |
Det gør den nu hos mig uden problemer.. Dbh Martin |
Jeg kommer heller ikke automatisk på via e-mail linket. Men ellers går det problemfrit. mvh Hans |