Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet netbutik - Mexicovask.dk - åbnet

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er stolt og glad for at byde velkommen til min nyåbnede netbutik http://www.mexicovask.dk

Al konstruktiv kritik modtages gerne.

Venligst

Søren

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:12

Det ikke så tosset på en tilpasset joomla template :)

Du burde måske overveje noget tekinsk søgemaskine optimering af din joomla webshop.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:31

Hej Søren,

Hvad enten dit site er baseret på Joomla eller ej, så syntes jeg at det er flot, overskueligt og indbydende! Der er ikke en programmør eller et software firma som ikke har lavet ting baseret på andres arbejde så det skal du ikke tage tungt sålænge der ikke er tale om kopi af andres arbejde. 

Jeg har følgende kommentar (og det er ting som falder und nice to have kategorien)

1. Du er ikke W3C compliant. Du kan valider dit site her: http://validator.w3.org/

2. Print, email og PDF ikonerne er lidt gnidret sammen, lave lidt luft imellem dem.

3. Deres indkøbskurv er tom....jeg ville nok skrive Din indkøbskurv er tom, og så  bruge du konsekvent hele vejen igennem sitet

4. Læg i kurv linket ville jeg have for oven således det er nemt at find...vi skal jo have eventuelle impulskøb med også! 

5. VIGTIGT. Du skriver ikke noget om leverings omkostninger. Jeg prøved at lægge vare i kurven og gå ud til registreringen hvor jeg så stoppede. Hvis levering er med i prisen så skriv det, det er et MAJOR PLUS. Er den ikke med i prisen så overvej at gøre det (hæv prisen om nødvendigt)

Det var så mine kommentar, håber du kan bruge dem! 

Mvh

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 02:55

Peter Skouhus:

Hvad enten dit site er baseret på Joomla eller ej, så syntes jeg at det er flot, overskueligt og indbydende! Der er ikke en programmør eller et software firma som ikke har lavet ting baseret på andres arbejde så det skal du ikke tage tungt sålænge der ikke er tale om kopi af andres arbejde.   

Jeg antager det var myntet på mit indlæg?

Jeg tror du skyder ved siden.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:06

Det var ikke personlig ment...men det er vitterlig min mening, hvor tit har du ikke fundet hjælp på nettet til et eller som du så har brugt ? Hvad enten det er en stump kode eller et demo program som du så tager og tilpasser. Joomla, Typo03 osv. er jo alle systemer som er lavet af andre og som så tilpasses af firmaer på et eller andet niveau....

Man må IKKE plagiarize men at bruge standard templates som er lavet netop til at få folk startet falder efter min mening ikke ind under "plagiarism" hvofor det er OK at gøre. Hvor meget folk vil gøre ud af at ændre dem er jo så op til dem, og når firmaet går godt og der er penge i kassen så laver de jo nok et nyt design så jeg syntes det er helt OK at starte op på den måde...

Ovenstående er skrevet ud fra den betragtning at der ikke er brudt nogle licens betingelser ved det som er gjort, er der det så er det naturligvis ikke i orden.

Anyway, det er min mening :-)

Mvh

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 04:13

Hele pointen med joomla template klubberne er at folk henter dem og tilpasser dem til egne formål - det er der intet i vejen for det er ligefrem meningen.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:37

jammen så er vi jo helt enige :-)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:38

Hej Søren.

Til lykke - du har grund til at være stolt over jeres nye webshop. Sikke nogle unikke, særprægede og smukke produkter, I kan tilbyde jeres kunder. Det hele præsenterer sig fantastisk med de rullende vaske foroven og skiftende detalje-billeder på forsidens midte. Meget tiltrækkende og spændende.

Jeg har ikke læst alt, men meget. I har meget tekst, men det er fascinerende læsning, så det er OK. Men jeg vil alligevel foreslå:

- At dele jeres tekster op i flere afsnit med deloverskrifter, som vil gøre dem lettere at læse

- Som forbruger kunne jeg godt tænke mig på forsiden at blive overbevist om, at jeres vaske kan tåle almindelig rengøring (kan de f.eks. tåle syrer, eddike, skuring med køkkensvamp, m.v.?)

- Som forbruger ville jeg også gerne på forsiden have fortalt, at jeres produkter ikke ændrer udseende (ir, andre belægninger?) - ligesom I har fortalt om ved kobberbadekarret på en underside

- Jeg bliver meget nysgerrig efter at se på et kort, hvor i Mexico vaskene stammer fra (har selv rejst rundt i landet). 

- Nogle billeder af håndværkerne, som laver jeres produkter og selve processen i billeder ville være interessant

- Det ville også være tiltrækkende, hvis I lagde nogle artikler ud om Mexico, dets fascinerende historie, og pyramiderne i junglen

Held og lykke med jeres lækre, nye webshop.

Sensommerhilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:29

Hej Søren Jeg har ofte kigget ind på din webside mexicovask, jeg har jo en vis interesse i kobber vaske og badekar, da mit firma IndoExport har arbejdet med salg af dette siden 2003.

Jeg er meget åben for samarbejde, ser frem til at høre fra dig

Mvh

Morten Bøttcher

www.indoexport.eu

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:31

Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på siden? :S

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)