Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oplæring i brug af beskæring af billeder i photoshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vi søger en til proffesionelt oplæring i brug af photoshop, det vil sige beskring af billeder, hvordan man får det nemmeste og beds´te billede ind på sin hjemmeside

oplæring skal ske hos os, lokation herning området pris og tid ønskes

hilsen

thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:18

Hej Thomas

Har i overvejet at bruge det mere tilgængelige (og gratis) alternativ Paint.net ? - det kan det meste af det, som man har brug for til produktbilleder etc.

Venlig hilsen
Ole

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 16:35

hejsa

har været inde på den,men kan ikke lige finde hvor jeg kan redigerer mine egne billeder, jeg kan kun finde de online billeder derinde

hilsen

thomas

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:44
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:44

selvstændig38:
har været inde på den,men kan ikke lige finde hvor jeg kan redigerer mine egne billeder, jeg kan kun finde de online billeder derinde

http://www.getpaint.net/ bare åben dine billeder og lav om på størrelse, canvas, fjern baggrund etc.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:33

Har du overvejet at outsource dette til fx et østen firma? Her kan du få rigtig god kvalitet ned til 10kr. og måske under pr billede. Så er det spørgsmålet om du kan finde en der er billigere en det og som kan gøre det ligeså godt.

Hvis du har en del kan man få en bedre pris endda.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 00:29

hejsa

ja, men det vil vi godt selv for det bliver mange billeder.

det jeg tænker på i photoshop er om man næsten automatisk kan få den til at sætte en hvid baggrund på, bare ved at klikke på baggrund og så en hvis farve.

men alt i alt ville jeg gerne have et par timers undervisning af en der har 100% styr på det med at fritlægge og nyt baggrund og evt skrive på billede man sætter ind så andre ikke tar det.

som sagt gerne en tæt på herning området.

hurtigst muligt

hilsen

thomas

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:50

selvstændig38:
men alt i alt ville jeg gerne have et par timers undervisning af en der har 100% styr på det med at fritlægge og nyt baggrund og evt skrive på billede man sætter ind så andre ikke tar det.

Var det ikke nemmere at smutte ind til din lokale boghandler og købe hæftet "Photoshop". Så har du altid noget at slå op i, hvis du bliver i tvivl om funktionerne i programmet. Et par timers undervisning siver måske hurtigt ud, tænker jeg. Du kan jo altid stille spørgsmål efterfølgende - enten her eller på et mere specifikt site ift. Photoshop.

//Julie

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 12:37
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)