Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Systuer i danmark

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer   Jeg  går og leger med tanken om at opstarte ( Engros ) salg at børnetøj i alderen fra 0-3 år.   Først vil jeg dog undersøge markedet for at finde ud af, om det overhovedet kan betale sig. Er der nogen, der kender til systuer i Danmark og måske lidt om, hvad priserne er? På forhånd mange tak.   Mange hilsner Petrine 

 

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petrine

Nu ved jeg ikke hvor du befinder dig henne i landet men der er en systue i Frederikssund der hedder Modem. Jeg har engang fået syet hos en omkring Holbæk men hun er kun sig selv nu da timeprisen er høj og kunderne søger mod udlandet. Det er nogle år siden jeg har fået syet der men jeg mener at timeprisen dengang var 210,- ex moms. Det er dyrt at få syet i DK og specielt hvis du skal være grossist så skal din kostpris jo være lav så jeg tror du skal tænke mere på at få syet i udlandet.

Dbh

Nina

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina!

Tusinde tak for dine gode råd, og jeg er godt klar over, at du har ret med hensyn til priserne i Danmark kontra udlandet. Min bekymring, ved at få syet i udlandet er først og fremmest kvaliteten og finishen på tøjet. Dernæst vil der altid være en indkørselsfase indtil varerne er som de skal være, og det vil jo være dejligt hvis man kunne følge den fase på tæt hånd, uden at skulle rejse til udlandet. ( PS.:  jeg bor på vestsjælland )

Dbh.

Petrine

 

 

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petrine

 Jeg er helt enig mht indkørselsfase. Jeg fik syet i DK da jeg havde butik og der kunne det godt betale sig også fordi jeg kunne få lavet små mængder. Jeg får nu syet små mængder i Bulgarien og er meget tilfreds med deres arbejde men de får også tegning, mønster, syprøve, stof og sytilbehør sendt fra mig. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive igen Smile

Dbh Nina

Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 Jeg har også kikket på at få syet tøj, og har fundet ud af at Mauritius er god kvalitet og forholdsvis nemt at få til landet.

 Jeg kikker selv på at starte noget op, og tænker at sælge tøjet online og også i en fysisk butik. Jeg er selv i stand til at lave hjemmesider, og arbejder på processen. Jeg har fået kontakt med en fabrik på Mauritius, som laver tøj specielt til danmark. De står derved for fortoldningen osv hjem til scandinavien. Er det noget du er interesseret i at arbejde sammen om ?

 Jeg havde selv tænkt kvinde tøj, men har kraftigt overvejet børnetøj også.

 Du er meget velkommen til at skrive til mig på nielseng@lsbu.ac.uk

 venlig hilsen Gry

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gry!

 

Tusinde tak for dit tilbud, det var sødt dig. Men for at være helt ærligig, så vil jeg helst finde en dansk systue til at starte med. Jeg ved fra andre brancher, at der kan være en del problemer med indkørselsfasen  og jeg vil være lidt ked af, at skulle rejse til udlandet i fast rutefart de næste par år indtil produktionen kører som den skal.

 

Held og lykke med dine projekter  :-) 

 

Mange hilsner fra

Petrine

 

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Petrine.

Jeg har en systue i Allerød. Jeg syr nut og forandre også tøj.

Jeg vil da gerne give dig en pris på hvad det vil koste at sy dit børnetøj. Ring til mig på tlf: 48 14 12 29

Jeg har en hjemmeside www.syposen.dk så kan du se hvad jeg har lavet til folk, noget af det er også noget som jeg har syet og sælger i min butik.

Med venlig hilsen

Syposen

Malene

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petrine

 

Jeg har hørt rygter om at der er systuer i England, som syer for en time løn af 50kr / timen.

 

Arbejdet jeg har set der er kommet derovre fra har der ikke været noget at sætte en finger på.

 

mvh

Brian

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petrine,

Jeg har en konstruktionsvirksomhed/ systue i København. Hvis det har nogen interesse skal du være velkommen til at ringe til mig på 61700167 eller skrive på nannastr@yahoo.dk.

Vh Nanna 

Tilmeldt 16. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina

Jeg ved godt det er et gammelt indlæg jeg skriver på, men jeg er meget interesseret i at få syet i Bulgarien, da jeg har hørt meget godt om det, hvis det er muligt. Kunne jeg godt tænke mig at hører noget mere om den systue du bruger.

Hilsen

Mona

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)