Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbagemeldinger på brugskunst butik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede min internet butik op for snart et års tid siden og er lidt i dødvande nu; det hele står lidt stille, så jeg kunne godt bruge nogle tilbagemeldinger, hvis der er nogle af jer, der kan bruge et par minutter på at surfe lidt rundt inde i min butik.

Jeg synes selv rigtig godt om designet; det er lavet af et kanon godt reklame firma, der hedder Concept-i, som jeg varmt vil anbefale, men kunne dog godt tænke mig at høre andres mening om det.

Jeg overvejer lidt at ændre forsiden, så der kan stå mere tekst og information derude, men kan egentligt også godt lide, at man kan se nogle produkter på forsiden. Her tænker jeg på de produkt fremvisninger, som jeg har i højre side af forsiden. Hvad synes i andre om disse ?

Jeg sælger brugskunst i den lyse romantiske stil, som er meget stemningsfuld og "fransk"..

Jeg har været i butik i knap 18 år selv inden jeg startede denne og har været bestyrer en del steder, så ved ret meget om at drive en alm. forretning.

Dog er det sværere at finde net kunder end kunder til "rigtige" butikker.

Hvad skal man gøre for at få flere kunder ind i butikken, og få dem til at købe mere, når de er der ?  Jeg mener, har i nogle gode ideer til, hvordan jeg får mange mange flere til at tilmelde sig mit nyhedsbrev, for det er nok der, den halter mest tror jeg.

Jeg har læst mig til meget m action mails, søge optimering, link bytte men mangler også nogle opsøgende kunder-ideer ???

Med venlig hilsen 

Conny Lildballe,

www.FrøkenKlara.dk

Bolig og Livsstil

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:57

Thorborg har lavet en "guide" til optimering af hjemmesider. Du kan få en "light" version gratis, og hvis du kan lide det du læser så kan du købe den fulde bog til 1500kr+.

http://www.e-pusher.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 00:09

Et par bud på nyhedsrevet kunne være at give kunderne en lidt større gulerod end den med de sædvanlige nye produkter og tilbud.

En ting kunne være en løbende konkurrence hvor man udtrækker en tilfældig blandt modtagerne af nyhedsbrevet hver måned til en lille præmie. Jeg tror godt det kan betale sig hvis du har et nyhedsbrev der virkelig sælger.

En anden ting kunne være at vise det seneste nyhedsbrev på tilmeldingssiden, så man får en mulighed for at se hvad kan forvente sig, både visuelt og indholdsmæssigt.

Hvad er din nuværende konverteringsgrad på nyhedsbrevet?

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:33

ja, jeg har købt Martins E- pusher og synes egentligt, at jeg eftelever den rimeligt godt, men synes altså stadig, at jeg mangler hjælp til at få kunderne til at finde siden og melde sig til mine nyhedsbreve, uden at det koster en formue. Jeg er med på, at hvis det nu var motions prod. jeg solgte, så kunne jeg opsøge kunder i motions centre landet over og gøre reklame der mm., og hvis jeg solgte heste prod., så kunne jeg tage ud på rideskolerne.

Problemet er bare, hvor skal jeg finde MINE kunder ?

Jeg ved godt, at de er kvinder, der elsker bolig indretning mm. men hvad gør jeg lige ?

-der er vel ikke nogle, der arbejder på en stor arbejdsplads, hvor jeg måske måtte hænge reklamer op på en opslagstavle eller lign. ?

Min konvertering grad er meget lille.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:56

Min chef har kontakt til et stort antal personaleklubber, måske han kan hjælpe dig videre... Du kan prøve og snakke med ham. Hans nr. er 2828 2922 og hedder Kim Andersen.

Mvh. Chris

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)