Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger godt tilbud på Firmatøj med tryk hurtigt!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan give mig en god Amigo pris på firmatøj med tryk på.

Der skal stå firmanavn og tlf på 10 t-shirts og 5 sweatshirts og måske købes et par jakker.

Måske et byggepladsbanner også hvis det kan lade sig gøre og streamers til bilen!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 01:39

Hej

10 t-shirts inkl. et tryk som beskrevet, i en kraftig kvalitet (190g)   398,-
5 sweatshirts inkl. et tryk som beskrevet i en krasftig kvalitet        475,-

Det kan gøres billigere, men de tynde modeller er ikke meget bevendt som arbejdstøj.

Mht. til jakker fører jeg Engel, J-A-K og Snickers. Arbejdstøj sælger jeg altid til vejl. udsalgspris, men inkl. firmanavn trykt på ryggen.
Alle priser er ex. moms og der kommer ikke nogle skjulte omkostninger på i form af opstart, kliche og hvad de andre ellers kan finde på.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 01:52

Til Martin Olsen

Øhh har du kigget lidt rundt på din website fornyligt?

Der er godt nok mange fejl på den! Eks.virker erhversbutikken.dk ikke - ingen billeder på link til profilbeklædning - skriften i ugens bombe virker rent ud sagt amatøragtigt med den store skrifttype.

Bare en venlig henstilling, som jeg ikke håber du tager ilde op, for det er vel i din egen interesse, at have en god prof site.

Venligst

René Buch

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 01:53
Kigger den lige igennem, tak!
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 03:50

Hej Martin

Cool du er mand nok til at tage imod venlig bemærkninger, her lige kigget kort på din side igen og det ser jo godt ud nu

Venligst

René Buch

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 06:36

Hej martin det var hurtigt svar.

Men er da lidt i tvivl idet jeg på din hjemmeside kan se du tilbyder eks. Ugens prisbombe!!!! Uge 16
10 stk. hvide t-shirts med din/jeres web-adresse i rød eller sort. (max 300mm.)
KUN:   148,-

Det er jo mere end dobbelet så dyrt end det du tibød, er der meget forskel i kvalitet på det her og det du tilbyder mig?
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 06:38

Lad mig høre en pris på denne tekst på mit tøj!

Malerfirma Johansen & Co.

fficeffice" /> 

Tlf. 30 25 35 45

København – Sjælland - Lolland Falster

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 08:28

Korntrold:

Hvis man ikke tage imod lidt kritik/hjælp fra en Amino, så kan man lige så godt lukke og finde et lønmodtagerjob

Malermester:
Ugens bombe er, som de fleste andre tilbud i denne kategori, en meget tynd (135g) t-shirt, der er fin til lidt reklame,  polterabend og andre ting hvor mange ikke forventer det helt store. Her er målet bare at den skal være billig. Jeg vil være ked af at sælge den til dig, da den ikke lever op til dit behov.

Hvis den lokale sportsforening kommer og spørger om du vil være sponsor for dem og levere 10-20 medhjælper t-shirts til sportsfesten, så er tilbuddet meget aktuelt.

Prisen jeg gav først gælder også ved den tekst du har sat op, da det kan accepteres som ét tryk.
Prisen er yderst fordelagtig og er kun for aminoer.
Hvis du bruger lidt tid på Google og tjekker priser vil du se at kun ganske få kan være med i 398,- , men så er det med deres billigste/tyndeste t-shirt. jf ovenstående.

Sweatshirtsene er fra Hanes og lavet i 270g. Hanes har i mange år, haft et godt ry i branchen og laver tekstiler i en rigtig solid kvalitet. Igen kan det gøres billigere, men det matcher ikke dit behov og dine forventninger.
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:56

Jeg vil da også godt lige blande mig - ikke med en pris, da de priser Martin giver kan vi slet ikke konkurrere med - men blot lige med en opbakning af Martin''s beskrivelse af T-shirt kvalitet:

Malermester, du bør klart vælge en t-shirt som er i en lidt bedre kvalitet. De tynde billige t-shirts er dem vi kalder "festival-shirts" eller "messe-shirts" og typisk kommer ud af vaskemaskinen og ligner en fjedder efter at have være vasket et par gange. Og hvis du kan købe én t-shirt til det halve af en anden, men den holder kun 1/3 del af tiden - hvor har pengene mon så givet bedst ud?

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:28

Hej,

Har du ikke et billede af de T-shirts? Er de fason syet?
Hvad vil det koste at få et 2 farvet tryk på? Da jeg skal bruge logo tryk
Det sorte kan evt. udskiftes med hvidt/sølv på en sort T-shirt/Polo

Venlig hilsen
Henrik Meyer
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)