Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webshop design til 100.000kr?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Sagen er den at jeg i dag har en webshop og nu skal udvide med et nyt site, som skal fungere både internationalt og flersproget, og med en masse forskellige features.

Jeg har ca. 100.000kr at smide i projektet og siden skal virkelig være i orden! Både kodningsmæssigt men absolut også designmæssigt!

Men hvilket firma vil i anbefale jeg går til med dette projekt?

Jeg har selvfølgelig haft kontakt til et par stykker men vil gerne høre hvad i kan anbefale.

Mvh. Sebastian Petersen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:12
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Hej Sebastian

Vi vil da meget gerne byde på projektet, vi er et designbureau der udelukkende designer og udvikler e-handelsløsninger.

Vi kan bistå med alt fra design, opsætning, webshopsystemer, vedligeholdelse, markedsføring, effektmåling osv..

Du kan se vores portefølje her, hvis hvis niveauet passer dine ambitioner er du mere end velkommen til at kontakte direkte på 28 18 98 43 eller på mail henning@wogw.dk

Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:33

Spændende, hvem blev valgt ? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:02

Hej...

Vil da også gerne tilbyde mig. Jeg vil tilbyde CMSét Ajour, som har et modul til flere sprog osv. Vi har implementeret mange store webbrutikker i det, så der skulle være mange muligheder. Referencer kan ses på www.itide.dk... Ajour er et top end CMS også med top end hosting, så i kan være så sikre som muligt.

Jeg kan desværre ikke tilbyde det grafiske, men der er mange gode designere herinde. Så det burde ikke være noget problem.

Mvh

Kristoffer

www.ITSimple.dk (Under konstruktion)

Dbh Kristoffer

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:40

zepp:

Jeg har ca. 100.000kr at smide i projektet og siden skal virkelig være i orden! Både kodningsmæssigt men absolut også designmæssigt!

Hvad end du vælger, så sørg for at søgemaskineoptimering er tænkt med helt fra starten. Det er pokkers dyrt at ordne bagefter. 

Brug Riisagers liste som en tjekliste, og kræv af dine leverandører at de bygger et søgemaskinevenligt system, som mindst "sætter flueben" ved samtlige punkter på listen. Her er listen: Teknisk Programør SEO

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:05

Hvis du kan vente til efter 1/10 så vil jeg godt byde ind.

Dog så vil jeg ikke levere en multisprogsløsning i et site men derimod et site til hvert sprog.

Sprogversionering/multisprog i samme site bliver _aldrig_ en seoteknisk success og du vil primært kun slå igennem på hovedsproget på søgemaskinerne.

Hvis du er interesseret og kan vente så skal du være velkommen til at sende en mail til email@redweb.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:15

Hej!

Har sendt dig en PM! ;)

Forsat god aften...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:23

Har du lavet en kravsspecifikation til shoppen? Hvis det skulle være tilfældet kan du sende den til mig på psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigst muligt sende et prisestimat tilbage.

Nogle få shopreferencer. caroline-mathilde dildo.dk skogrossisten kirstensdyrebutik

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:42

Det er sådanne opgaver vi plejer beskæftige os med. Vi har mange års erfaring i store opgaver så hvis i ønsker at samarbeje med en virksomhed der har rutinenen på plads skal i være velkommen til at ringe til os.

Vores seneste shop reference: https://www.keepit.com

Jeg kan konakts på 40 511 627 eller mail@mc-solutions.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)