Jeg tænkte præcis det samme.... Og at betale ekstra for at få unikke sidetitler er da for langt ude. Men altså hvis der er folk, der er villige til at betale, så er det jo en god forretning. I min verden er det en selvfølge.
|
Anders Saugstrup:Det forlyder at Scannet snart kommer på banen med en ordentlig opdatering af hele systemet, som skulle være meget bedre søgeoptimeringsmæssigt. Jeg håber det for Scannetkunderne, som ud over ekstrapriser for title tags mv også slås med duplicate content udfordringer af dimensioner.
Hilsen Anders
Ja - det forlydende har været der i snart to år. Men jeg ved, at der bliver kigget på duplicate content problemerne allerede nu - har haft en god dialog med dem om det på vegne af flere kunder. Så lad os se, om ikke de hitter en løsning på det.
Jeg er enig i, at det er specielt at sælge en hjemmeside (shop) i 2008, som ikke standard genererer unikke titler. Men så er der så meget andet, der er standard i den shop, som koster kassen andre steder. Så i det store billede er det stadig en billig shop. Men politisk ret uklogt...