Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeoptimering ... ????

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min webshop www.men-zone.dk   har nu kørt i ca. 4 mdr, og det går bedre end forventet når man tager den korte tid i betragtning.

Når man søger på herre smykker på google, så ligger jeg pænt på side 1.

Det er en scannet shop, og jeg kan tilkøbe et søgeoptimerings modul.....

men det koster jo også en del, og vil jeg få meget mere ud af dette, har ikke forstand på dette, og når man spørger hos scannet, så er det selvfølgelig den bedste investering for mig i hele verden (Men de skal jo også sælge)

Nu er det så jeg spørger om, det er et must til min shop, og jeg skal købe dette?????????????

john

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 19:00

Må man spørge hvad de forlanger for det modul? Så er det lidt nemmere at vurdere hvorvidt det kan betale sig.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:15
Jeg kender ikke meget til scannet og dets produkter. Men efter min mening, kommer man rigtig langt selv. Ved hjælp af gode overskrifter og beskrivelser af produkter kommer du langt. Det kan dog opstå nogle problemer med at Google ikke kan fange siden, hvis den er lavet over en CMS.

Dermed kan man sætte nogle specifikke søgeord op på hver enkel side, derfor kan et søgeoptimeringsprogram være godt i nogle tilfælde efter min mening.

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:29

Her er en anden tråd der diskuterer modulet: http://www.amino.dk/forums/t/1652.aspx?PageIndex=12

Det ser ud til at det er en slags Information Pages modulet laver. Jeg ville ikke købe det før jeg forstod 100% hvad det er man kan med modulet.

Mvh Jesper

Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:17
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:53

Hej Jesper

Modulet laver såmænd bare unikke sidetitler og descriptions - intet andet. Det har intet at gøre med det modul, du henviser til. Det modul er i øvrigt siden den debat ændret og er i dag helt og aldeles uanvendeligt. Men igen: "Optimeringsmodulet" til en ScanNet shop er uundværligt og 100% White Hat. Det kan undre, det ikke er med som standard, men så'n er det nu bare.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:51

Hej Thomas

Tak for afklaringen. Synd og skam for Scannet med den forvirring om hvilet modul der er hvilket. Titler og descriptions er et must, så sælgeren har jo nok ret ;-)

Men husk for guds skyld at lave unikke titler og descriptions når du har betalt for modulet. Det skal bruges aktivt for at have effekt.

Mvh Jesper

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:45

Modulet gør det automatisk med produktnavnet som title tag. Men det er en god ide at bearbejde dem manuelt.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:39

Jeg undrer mig stadig over at det er et tillægsmodul. Det burde minimum være standard i en shop løsning. Hvordan ville man ikke reagere hvis man netop havde købt en ny bil, og sælgeren så bagefter spørger om man vil have et rat med til den?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:44

Det forlyder at Scannet snart kommer på banen med en ordentlig opdatering af hele systemet, som skulle være meget bedre søgeoptimeringsmæssigt. Jeg håber det for Scannetkunderne, som ud over ekstrapriser for title tags mv  også slås med duplicate content udfordringer af dimensioner.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)