Ja undskyld... Det er jo ikke blot en "drupal-side". Størstedelen af tiden er jo gået med at indtaste opskrifterne samt at indscanne billederne (og lidt billedbehandling) - den del af de 3-4 måneder tror jeg, at du overser. Derudover har jeg naturligvis ikke arbejdet på fuldtid! Man skal vel starte et sted. Jeg er kun 17, så det er lidt hårdt at du rakker ned på mig på den måde - alle skal starte et sted og alle indlæringskurver skal overkommes, hvilket dette projekt så sandelig har hjulpet mig med! Husk på, at jeg ikke er 30 år og arbejder for en designvirksomhed. Jeg er 17 og går nu 2. år HTX - jeg har stadig rigelig med fremtid. For ikke at omdanne denne tråd til en religiøs debat (alle kan jo li' sit eget...), så synes jeg ikke, at vi skal diskuttere mit/vores valg mht. Drupal. Meget kort: Jeg startede med Joomla, men det kunne jeg ikke rigtig lide. Så jeg prøvede en del CMS på http://opensourcecms.com/, før jeg fandt Drupal, som jeg meget godt kunne lide. |
Jeg er 18, jeg skal til at lave et bookinsystem til 6 haller med fitness center svømmehall og sommerhusstyring.
Men du sagde du havde brugt 3 måneder på at tilpasse det, du sagde ikke du havde brugt 3 måneder på at indsamle indhold og alt det der.
Vi har lige fået at vide fra din Mor, at vi måtte komme med den kritik der skulle til, og nu klager du over at du ikke kan tåle at høre sandheden?