Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance grafiker søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en freelance grafiker med erfaring inden for magasinproduktion. Arbejdet indebærer layout/opsætning samt rentegning og lettere billedbehandling af et magasin på 100 sider samt pdf-produktion og levering til trykkeri. Designguides er allerede fastlagte men der er mulighed for kreativ udfoldelse inden for disse retningslinier. Arbejdet skal udføres ca. hver 7-9 uge og omfatter ca 2-3 ugers deltidsarbejde á ca. 30 timer pr. uge. Arbejdet kan indenfor disse uger udføres på tidspunkter der passer ind i dit skema! En del af artiklerne leveres til dig på forhånd og kan således udarbejdes tidligere. Det er således muligt at planlægge arbejdsomfanget selv med visse begrænsninger. Send en mail til nedenstående adresse med referencer og eksempler på tidligere arbejde samt et overslag på pris: grafianet@gmail.com På forhånd tak.
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:49

I Aminos freelancer sektion kan du lægge din opgave i udbud og hurtigt få hjælp med alt fra design og grafik til programmering og tekstforfatning.

Opret din opgave her.

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 10:43
OBS OBS: Jeg har glemt at skrive at arbejdet selvfølgelig kan udføres fra eget kontor et hvilket som helst sted i landet. Al kommunikation foregår via nettet og per telefon. Derudover er arbejdsopgaven aktuel fra om et par måneder og skal udføres fast hver 7-9. uge så der er tale om en fast opgave.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49
Dav, det lyder som en rigtig spændende opgave, som jeg godt vil høre nærmere om. Dog har jeg ikke den store erfaring indenfor opsætning af magasiner, men har arbejdet en del med opsættelser før. Jeg tror jeg har en rigtig god idé om hvad du mangler når du siger billedbehandling, og på det område er jeg mere erfaren. Du er meget velkommen til at kontakte mig på 66 13 05 60 eller på kls@ljungstrom.dk så vil jeg meget gerne lave et par sider gratis og så kan du altid beslutte dig for om du er tilfreds med mit arbejde, eller om du hellere vil bruge en anden. Med hensyn til prisen herefter kan vi lige snakke nærmere om, men jeg er sikker på at vi kan finde en god ordning når nu det er fast. Du kan se hvad jeg tidligere har lavet her: www.ljungstrom.dk Og her er nogle mere kreative billeder: http://homepage.mac.com/kasperskov/Portfolie/home.html Mvh. Kasper Ljungstrøm Skov kls@ljungstrom.dk 66 13 05 60
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:57

Hej Grafinet

Vi har i de sidste år produceret masser af kataloger og magasiner for bla. Stena Line,
Best Travel, Color Line, Turisten, Klingenberg busrejser og Sol & Strand.

Sender gerne et tilbud hvis du er interesseret - har sendt en mail...

MVH
Ann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:56

Hej

Fik sendt en mail afsted i går – lad gerne høre, når du har fundet din leverandør.

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:11

Hej grafianet,

vi hos agenthuset.dk har stor erfaring inden for de områder du søger og udover det får du et helt backupnetværk af rådgivere i det tilfælde du skulle få brug for det. Vi arbejder på timebasis (200kr - 300kr pr. time) eller ud fra faste aftaler fra starten så du ved hvad du kan budgettere med og gør meget ud at løbende sparring med kunden.

Du kan læse mere om os på www.agenthuset.dk og send mig meget gerne dit telefonnummer så vil jeg kontakte dig for at få en snak om eventuelt samarbejde samt møde hvor du kan se et udkast af de grafiske opgaver som agenthuset varetager.

Jeg ser frem til at høre fra dig

Venlige hilsner

Karina Svendsen, Partner Agenthuset.

www.agenthuset.dk
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 22:22
Takker for alle tilbagemeldinger og mails. Jeg vender løbende tilbage over de næste dage per mail.
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 14:47

Hej!

Har sendt dig en PM... ;)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Vilnius
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:20

Hej,

Det kunne vi godt være interesseret i at være med til. Imaginess tilbyder professionel outsourcing af alle typer grafisk design og produktion. Jeg har sent en e-mail til dig med vores forslag.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)