|
I Aminos freelancer sektion kan du lægge din opgave i udbud og hurtigt få hjælp med alt fra design og grafik til programmering og tekstforfatning.
Opret din opgave her.
|
I Aminos freelancer sektion kan du lægge din opgave i udbud og hurtigt få hjælp med alt fra design og grafik til programmering og tekstforfatning. Opret din opgave her. |
|
|
Hej Grafinet Sender gerne et tilbud hvis du er interesseret - har sendt en mail... MVH |
Hej Fik sendt en mail afsted i går – lad gerne høre, når du har fundet din leverandør. |
Hej grafianet, vi hos agenthuset.dk har stor erfaring inden for de områder du søger og udover det får du et helt backupnetværk af rådgivere i det tilfælde du skulle få brug for det. Vi arbejder på timebasis (200kr - 300kr pr. time) eller ud fra faste aftaler fra starten så du ved hvad du kan budgettere med og gør meget ud at løbende sparring med kunden. Du kan læse mere om os på www.agenthuset.dk og send mig meget gerne dit telefonnummer så vil jeg kontakte dig for at få en snak om eventuelt samarbejde samt møde hvor du kan se et udkast af de grafiske opgaver som agenthuset varetager. Jeg ser frem til at høre fra dig Venlige hilsner Karina Svendsen, Partner Agenthuset.
|
|
Hej! Har sendt dig en PM... ;)
|
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Hej,
Det kunne vi godt være interesseret i at være med til.
Imaginess tilbyder professionel outsourcing af alle typer grafisk design og
produktion. Jeg har sent en e-mail til dig med vores forslag.
|