hejsa. Jeg har i en tidligere tråd bedt om feedback på min webside.......omsætningen er stigende, og det går dobbelt så godt, som jeg havde forventet, taget i betragtning, at den kun har været i luften ca. 3 mdr..... Høj placering på søgning "herre smykker" på google, Har ændret småting, ud fra de kommentarer jeg fik sidst, men ikke den sorte farve, som jeg selv finder flot og exclusiv til herresmykker. Hvad er jeres kommentar....... det første indtryk de første 3 sek.? på forhånd tak. John dencker |
Hey der
1. Pisse eksklusivt. Fede farver til kvalitets produkter.
2. der mangler lidt "overskrift" godt nok, da der midt på siden er billedet, men lad det komme lidt ned og så have jeres overskrift over billedet - det er nemmer efor øjet at læse
3. Kasserne til højre med produkter TOPFEDT - prøv at lave kasserne lige store=en fryd for øjet (italy brown ødelægger det for de andre:-)
4. Længere ned går teksten ind over billedet - det er ikke så coolt, når det er et ekslusivt site. Så skal man holde tekst/billeder adskilt
5. KØB HER - knap, kunne med fordel bruges - rød, med sort skrift. Derefter en "guide" vælg produkt, osv lige til betaling - så er den hjemme
Det var mine input - det er ikke sikkert det er det rigtige for jer, men så har i det med et par andre øjne:-.)
Flot og simpel site, som flere og flere forhåbentlig vil besøge:-)