Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.lylover.com - relanceret hjemmeside - feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har fornylig relanceret mit firma-website - www.lylover.com, hvad siger i til det?

mvh

Kenneth

Lylover design
prisvindende industriel design

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Overordnet kan jeg godt lide designet, det er stilren og flot, men her kommer alligevel nogle ting du kunne overveje at rette:

Forsiden er ikke fagende. bla bla tekst om at siden ikke er færdig udviklet og et ligegyldigt billede som irriterer mine øjne. Mit råd er at flytte det med at hjemmesiden er under udvikling til de sider, hvor det kan ses og så undskyld der. På forsiden skal der kun stå hvor fantastisk i er og hvor fede produkter i kan lave. Billedet skal skiftes ud med noget i har lavet. Det kunne meget vel være jeres Surf Chair, den er fed og den viser på under et sekund at i er fremme i skoen. Man kunne senere overveje en lille flash animation der skifter mellem produkter i har lavet (se www.illux.dk for inspiration)

Hvad er meningen med bjælken i bunden på forsiden. Det kan være det kun er mig, men jeg ved ikke hvad jeg skal bruge den til. Så mit råd er at vise hvad det skal bruges til eller fjerne det.

Billedet under about er ikke godt nok. Det har ingen funktion på siden, så hvis der skal være et billede skal det være professionel taget.

Som en sidste ting kunne man overveje et andet billede eller udskæring til topbilledet. Man kan se computerskærmen, men ellers kan man ikke se hvad det forestiller.

Jeg undskylder den lidt hårde tone, det er mere en afspejling af min dag, end din side, for som sagt fra starten kan jeg overordnet godt lide siden.

Go weekend til :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)