|
Lokalerne har lav husleje og ligger på den kendte handelsgade Ndr. Frihavnsgade meget tæt på Trianglen, hvor der altid er mange handlende på gaden. Der er rigtig mange muligheder og det er nogle lokaler der skal ses! De 235 m2 er fordelt på 2 etager: I stueetagen er de 123 m2 delt op således, at der både er en lejlighed og et butikslokale. Der er i alt 4 rum, der kan fordeles på flere forskellige måder. Derudover er der selvfølgelig bad og toilet samt et større spisekøkken. Det store og lyse butikslokale ligger direkte ud til Ndr. Frihavnsgade og har 2 meget store og flotte udstillingsvinduer, der trækker megen opmærksomhed fra de mange handlende i gaden. Sammen med de høje kælderlokaler har lokalerne dermed en af Ndr. Frihavnsgade største facader. Lejen er i forhold til de mange m2 og beliggenheden yderst rimelig: 6251,40 kr. pr. måned uden forbrug. I den høje kælderetage er der 112 m2, der er fordelt på 4 rum. Der er endvidere et toilet og en vask, samt et lille tekøkken, der trænger til en kærlig hånd. Her er der ligeledes rigtig mange muligheder og lejen er også meget rimelig: 4085,11 kr. pr. måned uden forbrug. Der er således mulighed for at anskaffe sig 2 store butikker samt en lejlighed på Østerbro for et meget overkommeligt beløb. Der er tale om 2 separate lejemål, der kan opdeles, men jeg ser dog helst at begge lejemål overtages samtidigt.Der er ikke afståelses ret, hvilket betyder at lokalerne erhverves gennem køb af mine forbedringer samt inventar. Det skal nævnes at tiden er en faktor, så hvis du er hurtig er jeg forhandlingsvillig. Jeg kan kontaktes på følgende måder: E-mail: iwgcafe@hotmail.comTlf.: 30 28 90 75 Med venlig hilsenJacob |
Lokalerne er ikke længere til leje!!!!!
Derfor er der ingen grund til at kontakte os...
Jacob
Bliv gratis medlem