Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på det nye www.k3tekst.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer,

Jeg besluttede at gøre noget ved min tidligere, lidt ømme, hjemmeside, og det har så resulteret i det nuværende look (måske stadig ømt, men dog en del pænere efter min smag). Jeg ville blive rigtig glad for noget konstruktivt feedback.

Der er opstået et lille problem med fanerne - forside-fanen er den eneste, der markeres, når jeg skifter mellem siderne. Det er mig en gåde, hvordan det ændres, men hvis der er en skarp amino derude, der lige kan se, hvad der er galt, så ville det være fantastisk :)

Glæder mig til at høre, hvad I synes :)

www.k3tekst.dk

//Julie

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:50

Hej Julie

Jeg syntes det er en rigtig flot og overskuelig hjemmeside.

Min eneste kommentar at det virker lidt mystisk, at du vælger at bruge Google Ads på din side.
Du kommer til at reklamere for dine konkurrenter, og samtidig tager du fokus væk fra dine bruger.
Du skal jo også leve af dine ydelser og ikke reklamer.

Det er selvfølgelig bare min holdning :)

P.S. Der nogen enkelte stylings problemer i bunden af http://www.k3tekst.dk/priser.htm. I firefox står den nederste tekst over footeren, og i IE er der en masse linjeskift.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:59

Det er en rigtig flot hjemmeside. Brugervenligheden er i top.

Jeg er enig i, at du ikke bør have annoncer på den. Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 14:03

Hej igen,

Ja, jeg har også været i syv sind omkring dem. Det er nok nu, de får sparket så :)

Jeg retter det med det samme og opfordrer flere til at komme med gode input.

//Julie

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 14:23

Hej Lasse,

Jeg havde ellers fået en med Firefox til at tjekke siden, og hos hende så det helt normalt ud og gør det stadig. Det er da noget værre rod, at det ikke kan se ordentligt ud i alle browsere *grrr*

Jeg lavede ekstra linjeskift, for at mase den grå bjælke ned i bunden - ellers lå den og rodede rundt i teksten. Har du nogen tips til, hvad jeg kan gøre for at få det til at fungere i alle browsere?

//Julie 

Fra København
Tilmeldt 25. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:50

Hej Julie.

Jeg er desværre ikke en haj til CSS, men jeg er helt sikker på at andre herinde er friske på at hjælpe dig :)

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:05

Problemet med din menu er at i din html kode ser ens ud på alle sider på der her punkt:

<div id="menu">
            <ul>
            <li><a class="active" target="_self" href="index.html">FORSIDE</a></li>
            <li><a target="_self" href="om_k3tekst.htm">OM K3TEKST</a></li>
            <li><a target="_self" href="priser.htm">PRISER</a></li>
            <li><a target="_self" href="referencer1.htm">REFERENCER</a></li>
            <li><a target="_self" href="kontakt1.htm">KONTAKT</a></li>
            </ul>
        </div>

Som du kan se så står forside knapper/linket til at være "ACTIVE" - dvs at den knap er aktiv - derfor skal det ændres på de andre sider således at på din side om "priser" ser det sådan her ud:

<div id="menu">
            <ul>
            <li><a target="_self" href="index.html">FORSIDE</a></li>
            <li><a target="_self" href="om_k3tekst.htm">OM K3TEKST</a></li>
            <li><a class="active" target="_self" href="priser.htm">PRISER</a></li>
            <li><a target="_self" href="referencer1.htm">REFERENCER</a></li>
            <li><a target="_self" href="kontakt1.htm">KONTAKT</a></li>
            </ul>
        </div>

Og sådan gør du også med de andre sider - det burde virke....

-

Dit site er okay, men jeg synes lidt det minder om et kedeligt templatae...

Jeg mener jeg kan ikke se hvad det unikke er ved dit site, og dermed ikke hvad der er det unikke ved din virksomhed (for det er den helt sikkert!) - sitet skal altså afspejle din virksomhed...!

Det mangler lidt stil og sjæl - et logo. Det er vigtigt at have en grafisk identitet således at besøgende vil huske din virksomhed.

- KOMMUNIKATION - KREATIVITET - KORREKTHED (mere af det her - og vis hvorfor din virksomhed har disse nøgle ord.).

e.g. (jeg synes personligt det her virker en smule tamt).

UDTALELSER... 
"... vi har været yderst tilfredse med dit arbejde, især råd og vejledning samt det hurtige flow, du kunne levere med."
(Projektgruppe) ??? projekgruppe?..navne?...evt mere tekst?..flere udtaleser?..

Det handler om at blive husket!....husk det;)

Lige lidt konstruktiv kritik herfra, brug det som du vil, og god vind herfra...:)

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 19:30

Hej Mathias,

Tusind tak for dit indlæg, det har virkelig sat nogle tanker i gang, og for at være helt ærlig var det sandsynligvis lige det spark, jeg havde brug for. Kan kun være enig med dig i, at der mangler en mere skarp profil. Jeg skal se, om der ikke ligger nogle grafiske evner i en skuffe et sted... I hvert fald vil jeg gøre forsøget på at få det, der ligner et template (fordi det er et template) til at ligne noget jeg selv kunne finde på :) Du skal vist være glad for, at du ikke så den tidligere version ;) Eller også skal jeg... Indifferent

Html-udredningen var lige, hvad jeg manglede, og det er nu rettet til :)

//Julie

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:05

cool, så er det jo bare at komme i gang med at forbedre websitet....har lige søgt lidt på andre tekst forfattere - og der er ikke ret mange der har et godt website - så der skulle da være en mulighed for at skille sig ud fra mængden....

Du kan bare sende mig en mail hvis du har brug for feedback....

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Skrevet kl. 02:46

Ja, det skal nok holde mig beskæftiget for en tid :) Har siddet og fumlet lidt med en header her til aften. Det er sjovt, hvordan det jeg får fremstillet altid ser en milliard gange bedre ud, når jeg lukker øjnene... Confused

Når der sker noget nyt, giver jeg tråden her et kunstigt åndedræt.

Foreløbigt tak for alle indspark :)

//Julie

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)