Som i værksætter er jeg stor tilhænger af en billig løsning som faktisk virker og er næsten vedligeholdelsesfri. Jeg gider ikke bakse med en server, exchange, samt er stor modstander af Microsoft og deres licenspolitik.
Jeg fandt så www.appspeople.dk på nettet som kan levere en løsning med mail, kalender (fælles kalender), docs og spreadsheet, intranet og ekstranet muligheder, mobilløsning m.m. og alt for en billig penge og man betaler på månedsbasis (dog et år ved oprettelse), og så køre man sgu og det virker. Det bedste er at det er online så jeg kan komme til ALT fra en hvilken som helst PC i verden der er online, og så er der aldrig en opgradering som man lige må betale xtra for at få og for at være sikker på at man har det nyeste. Her opdatere det sig selv. Det har også indbygget SPAM filter og fildrev så du har alle dokumenter og regneark liggende tilgængeligt.
Hvis du skal hurtig i gang med en fuld pakke og budgettet er lavt, så kontakt dem...
Har godt nok set den gratis version, men den mangler nogle ting som vi gerne ville have, såsom DK support og fuld mobil sync af mail/kalender/kontakter