Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back på ny web-shop

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jim Bjerre:

Hej Morten

..... vores Truefitt & Hill, som producerer verdens førende produkter indenfor barbering og hudplejeprodukter til mænd, de har en lang række kendisser, som deres faste kunder og er leverandør til bl.a. det engelske hof "de mandlinge medlemmer" - derudover er Truefitt & Hill verdens ældste barbershop - optaget i Guinness Book Of World Records. Af kendisser udenfor DK, som bruger deres produkter er bl.a. Georg Clooney, Leonardo di Caprio, Michael Schuemacher, Sting m.v.

Hej igen Jim

Var det min shop, så kunne det kun gå for langsomt med at smide disse informationer ud på sitet under produktinfo!

Endnu et par kommentarer som du kan lytte til hvis du lyster :)

1) Under "profil" skriver I

I kan kontakte os hele døgnet på info@gentlemens-bazaar.dk eller på tlf.: 5125 1399 mellem kl. 17.00 - 20.00 (mandag til fredag) og kl. 10.00 - 13.00 (lørdag og søndag) 

Når I skriver at I kan kontaktes mellem 17-20, så fortæller I også at jeres shop en en fritidsbeskæftigelse - og det tror jeg i mister kunder på. For mig styrker det i hvert fald ikke troværdigheden!

2) Jeres guide til bestilling:

Min første reaktion da jeg kom ind på denne del og læste ordene "Køb trin for trin" var... "aaaarrrrgggg".
Sagt på en anden måde, så skræmmer det mig at jeg bliver mødt med så meget tekst og i alt 11!! punkter jeg skal igennem for at købe. Det virker godt nok kompliceret.....

Jeg ved godt at det er lavet som en service for at hjælpe kunden - men jeg frygter den modsatte effekt. At handle online skal være let, hurtigt og behageligt. Det signalerer jeres site ikke ved første indtryk. Skal I have denne del med - så smid da i det midste et par screen shots ind, der illustrerer hvert skridt. 

3) I sælger hudplejeprodukter - er det så ikke oplagt at servicere kunderne med div. artikler og guides. Det kan fx være "Guide til tæt barbering - hun vil elske dig for det", "3 lette trin til lækker hud" eller hvad ved jeg.
Og hvad med en konkurrence hvor kunden kan vinde en gang ansigsmassage eller lignende??

Endnu engang god fornøjelse og held og lykke med forretningen.

Hilsen Morten 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)