Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bedste gratis anti-virus program?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Enhver computer skal have et antivirus-program, og det gælder også min nye bærbare.

Fra fabrikken (HP) kommer den med Norton. Jeg er ikke utilfreds med Norton, det virker fint og har et godt ry. Men hvis jeg nu kunne spare de penge og bruge et gratis program, der klarer opgaven lige så godt, vil det være at foretrække.

Altså, er der nogen derude, der har et bud på, om det er værd at installere et af de gratis antivirus-programmer i stedet for Norton?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

AVG er et udmærket antivirus program.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 10:27

Jeg benytter AVG antivirus på min private pc.

Fungerer perfekt. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:46

Der er ingen tvivl om at AVG er et fint og godt produkt, MEN der er en årsag til at man kan få en gratis version og en købe version hos dem. Man får nemlig kun nogle af delen med i den gratis version. Men kigger du kun på beskyttelse mod Virus og spyware, så er AVG et fint gratis produkt.

Men jeg vil stadig vove den påstand at vil du have en god komplet beskyttelse til din hjemme pc, så er det bedste at købe et kommercielt produkt!

Mvh/

Allan

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:06

Jeg bruger AVG antivirus ver. 8.0.

Min datters PC. var pre-installeret med Norton som efter min mening virker lidt for godt (overkill)

Det røg ud, og blev også erstattet med AVG.

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Bruger også AVG og er rigtig godt tilfreds...Big Smile

Tilmeldt 8. Feb 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:46

Jeg bruger også AVG free versionen, og har ikke haft problem med virus eller noget...

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:35

Jeg vil klart anbefale Avast (www.avast.com Home edition, free). Den fungerer rigrig godt, og opdaterer sig selv flere op til flere gange dagligt. Husk blot at fjerne alle spor efter Norton før du installerer et nyt program ( gælder uanset hvilket program du vælger ), da 2 virusprogrammer samtidig kun giver problemer. Norton er kendt for at være besværlig at fjerne, men ved at lede lidt på deres hjemmeside, kan man finde et fungerende afinstallations program.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 09:55

Jeg har brugt AVG free i flere år og har endnu ikke haft en virus. Ellers er Avast den anden mulighed når det kommer til gratis antivirus der virker :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:14

Jeg vil også stemme i og anbefale avast. Har brugt det i en hel del år efterhånden og jeg har aldrig haft problemer på hjemmecomputeren.

Mvh Peder

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)