Tak for input. Jeg prøver at kigge på lidt rettelser.
Som jeg har svaret til en anden, som er enig med dig, var tanken faktisk ikke at foilk skulle bestille online. Men jeg skal vist gøre mere ud af at forklare at folk skal ringe..
Siden er nogenlunde men der mangler god mulighed for at booke/bestille.
Dernæst forstår jeg ikke at dine eksterne links åbner i samme vindue - farvel og på kun måske gensyn til kunderne, når du nu sender dem væk fra siden. At det ene link oven i købet er til en side uden indhold men med googleannoncer et ikke rigtig troværdi i min verden.
Sidste anke. Hvorfor skal drysbillederne også åbne i samme vindue ? Det skal der være et nyt lille vindue.
Hvilket link er det? Jeg har lige testet allesammen, de virkede fint? Men at de skal åbne i et nyt vindue, er der vist ingen tvivl om... det skal laves om.
Billedet øverst til venstre på forsiden ville jeg nok skifte ud med noget, der relaterer til det produkt, hjemmesiden sælger. Det virker lidt underligt for mig at se nogen, der sidder og spiser forret med brød på sidetallerkenen, når jeg skal tænke i dessert-baner.
Bare en lille tanke :)
Ellers synes jeg konceptet er vildt fedt og kunne helt sikkert godt overveje at leje sådan en maskine til en fest. En online bestlling ville selvfølgelig være det nemmeste, som nogle af de andre har snakket om.
Hehe, jeg undrede godt nok på om der ikke var nogen der ville opdage det :-)
Det er simpelthen brugt i mangel af bedre. Faktisk er du den første der nogensinde har kommenteret det, så jeg tror ikke folk lægger mærke til det. Tillykke med din framragende observationsevne :-)
Men okay - if it ain't broken, don't fix it... ;) Du kan jo altid lave et eksperiment og se om det har en effekt at udskifte billedet, hvis du keder dig en dag.
Man læser fra højre til venstre, og det første man læser er, forkæl festen, bla bla, verdens bedste.. bla bla. Det er fint bla bla, bevares. Men det vigtigste er at man på denne side kan leje en softicemaskine, og hvad det koster. Mit forslag er derfor at bytte rundt på de to kollonner på forsiden.
Mit andet forslag, er under menupunktet udlejning. Her er det vigtigste åbenbart at fortælle at det er Verdens mindste softicemaskine, personlig virker det direkte negativ på mig. Hvis jeg skulle holde fest, ville jeg hellere have Verdens største. Ved at skrive Verdens mindste bliver jeg bange for om den er go nok som dem de har i iskiosker, er det bare noget billig bras?. Mit forslag er derfor at droppe alt om størrelsen på dyret, og kun fokuserer på, at det er en brand go maskine der kan give is til x antal gæster.
Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.
Det er fair nok at din forretningsidé kører på salg og booking via telefonen, men du har en hel del konkurrenter, som kører med netbooking.. Jeg har lige været inde og (fiktivt) booke en maskine inde på http://www.web-ice.dk ..
Jeg tror du vil blive taget indenom af disse på sigt..