Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.verdensbedstesoftice.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

www.verdensbedstesoftice.dk

Hvad syntes i? Målgruppen er ikek så veldefineret, det er dog primært privatfester og konfirmationer der (indtil videre) præger billedet.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 17:09

Jeg stod og manglede en til en fest.. - Men jeg mangelede meget information, hvad mange kan der blive til 5 liter is, er det flyende der så piskes op og bliver til mere eller hvordan?

Og 950kroner for at leje verdens mindste, er ret meget, synes jeg. - en ny koster vel ikke så meget.

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 17:24

Simonmorchs:

Jeg stod og manglede en til en fest.. - Men jeg mangelede meget information, hvad mange kan der blive til 5 liter is, er det flyende der så piskes op og bliver til mere eller hvordan?

Og 950kroner for at leje verdens mindste, er ret meget, synes jeg. - en ny koster vel ikke så meget.

Ja, det er selvfølgelig rart, hvis alle informationerne var tilgængelige. Men det er nu holdt enkelt af hensyn til overskueligheden og for at holde det "lækkert". Produktet er topklasse og det skulle websitet også gerne udstråle.

Mht. pris, så er det bestemt i den billige ende. Andre udlejere er dyrere. Og maskinen er ikke specielt billig fordi den er lille: 38.000,00 ex. moms.

5 Liter rækker iøvrigt til 20-25 personer :-)

Tilmeldt 20. Jul 08
Skrevet kl. 17:28

Jeg kiggede lidt rundt, og man kunne sagtens leje en stor maskine for 1000kroner, som kunne lave op til 500 is i timen.

Ps. 5 litter rækker til 50 is.

Mvh. Simon Wink

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 17:34

500 is i timen er der ingen softicemaskiner der kan lave. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre at trykke isen ud med den fart. Det er producenterne (ofte italienske) der angiver kapaciteten - og deres softice er meget små, bare en lille klat i et underligt kræmmerhus :-) Mine maskiner kan i så fald producere 180 is i timen...

Mht. pris, så er 750 da også en del billigere end 1000,- og afspejler nok meget godt indkøbspriserne. De store maskiner er der sandsynligvis også fragt på?

Mine maskiner er egnede til op til 50 personer - hvis man fx har buffet og ikke alle skal have is på samme tid.

Nå, men det her skulle være en tråd om websitet.. :-)

Mvh Tommy

Tilmeldt 20. Jul 08
Skrevet kl. 17:37

Du må hjave skrevet forkert, på din hjemmeside står der 950 kroner ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 11
Fra  Substance Lab ApS Skrevet kl. 17:41

Det ser okay ud, ikke noget fantastisk, men bestemt heller ikke dårligt.

Skulle jeg komme med lidt ændringsforslag - og det skal jeg vel ;) - ville jeg generelt set nok give teksten en anelse mere kontrast, og iøvrigt tilføje overskrifter til undersiderne, så man kan se hvad man læser om.

På forsiden ville jeg nok overveje om ikke pilene burde droppes. De får det til at fremstå som to lister, og det er det ret beset ikke. I stedet ville jeg trække noget af teksten op som "overskrifter" så der i venstre kolonne fokuseres på: "Forkæl festen med soft ice", så det uddybende tekst, "Af de allerbedste råvarer" efterfulgt af det uddybende tekst, og til sidst "med lækkert pynt" og den uddybende tekst.

Højre kolonne ville jeg holde som normal tekst, der meget gerne skulle afsluttes med et meget tydeligt Call to action ala "Bestil her".

Faktisk er jeg ikke helt sikker på, hvordan jeg skal bære med ad med at bestille hos dig - det kan vel klares online? Det bør være enormt tydeligt, hvordan du ønsker dine kunder placerer deres ordrer hos dig.

Men ellers synes jeg som sagt, at det ser fint ud. Rent og simpelt, lidt lissom soft ice ;)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 18:37

Jeg mangler nogen pakkeløsninger.. en pakke til hvis jeg skal bruge softice til 20 mennesker; en til 50; en til 100 osv.

Det skal være nemt for mig, og jeg vil ikke sidde og regne. Og ja, som Jakob skriver.. hvor bestiller jeg? Er det på mailadressen..? Jeg vil bare kunne gå ind og bestille det i en webshop, og betale med det samme. Ikke så meget tis med at maile frem og tilbage :-)!
Du må kunne bygge et bookingsystem ind i siden, så du ikke kan udleje flere maskiner end du har til rådighed.

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 18:59

Ja, det er 750 for selve maskinen og 200 for 5 l softice :-)

Tilmeldt 11. Mar 08
Skrevet kl. 19:02

Jeg er ikek intereseret i pakkeløsninger. Jeg tænker at det giver utilfredse kunder at skrive til 100 personer og så er det ædedolkenes klub (hedder de vist) og så syntes de bare slet ikekd er var nok. Jeg kan fortælle at der svinger med næsten 200% hvor meget folk bruger!

Bestilling er tænkt pr. telefon - siden skulle egentlig være en appetitvækker, som fik folk til at ringe - så skal jeg nok booke ;-)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)