Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer Søges!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg sidder og arbejder med at få klargjort Danmarks nye og bedste webhotel klar her til efteråret, jeg satser i første omgang på private og mindre erhvervskunder, men konkurrencen er jo osse på det felt benhårdt, og jeg tror på ingen måde at vejen frem er at forsøge at konkurrere med 9 kr''s webhoteller

Så er jeg har brug for jeres hjælp!

hvad er det som gør at du betaler extra for et webhotel

Hvad savner du ved de nuværende webhoteller?

Er prisen det altafgørende?

Jeg har brug for jeres erfaringer, hvad enten det er som iværksætter eller det er som privatperson, så bare fyr løs :)

Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:50
Hej Henrik

Jeg oplever ofte, at udbydere tilbyder fri trafik.

Det viser sig dog ofte ikke at holde, da mange oplever at få deres site lukket, hvis udbyderen skønner at forbruget af trafik er for højt.

Hvad er din politik på dette område?
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:02

Dato: 4/17/2006 4:50:14 PM Forfatter: Thomas Jari Hej Henrik Jeg oplever ofte, at udbydere tilbyder fri trafik. Det viser sig dog ofte ikke at holde, da mange oplever at få deres site lukket, hvis udbyderen skønner at forbruget af trafik er for højt. Hvad er din politik på dette område?

min politik bliver at der bliver trafikgrænser på alle vores webhoteller,og at de står højt og tydeligt på forsiden, men kontoen bliver ikke lukket fordi at den bliver overskredet, istedet vil jeg  kontakte kunden mht til at få undersøgt om han ikke virkeligheden har brug for en opgradering.

Tak for dit input  
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:04

Hej Henrik

kun glædeligt at du vil komme med det bedste i DK

For mig er fri trafik = fri trafik uden begræsninger.

Vigtigt er også overskuligheden på priserne dette skal være en samlet pris og ikke en masse tillægskøb.

For folk uden den helt store erfaring er det ret så vigtigt med god support, både på mail men også pr tlf.

Daglig backup af alle websider, med mulighed for at genskabe siten efter et hacker besøg.

Pris sekundær iforhold til produkt, service, support, backup, trafik, plads, re-etabelerings mulighed.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Stabilitet ville være punkt nummer 1 for mig. Jeg ser rødt, hvis de hjemmesider jeg har lagt så mange kræfter i, er utilgængelig på grund af en eller anden inkompetent systemadministrator .

Dem der er villige til at betale ekstra, er vel også dem, der kræver ekstra. Jeg kunne umiddelbart forestille mig at de installerede komponenter ville være et plus - dem der skal bruge en speciel komponent bliver jo nød til at vælge host ud fra det. Samtidig skal det være sagt, at jeg ikke tror denne gruppe er ret stor.

Et godt statistikmodul ala www.livewebstats.dk (bare integreret) kunne også være et valgkriterie.

At konkurrere på virkelig/reel/no-limit fri trafik, er i mine øjne et sort hul. Det er slet ikke muligt at konkurrere med de amerikanske tilbud hvad angår fri-trafik og reelt er det nok heller ikke den slags kunder man vil have. Hvis en bruger ryger tilpas langt op er der ingen på denne jord der har fri trafik - men hvis man sætter en høj grænse såsom 5gb, vil det afskrække dem der ingen idé har om hvor meget de bruger... selvom Bone lukker ved langt lavere forbrug.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:09
Hej Henrik.
For mig er oppetiden væsentlig. Min hjemmeside for min virksomhed skal jo gerne kunne nås af kunder - og skal ikke være ude af drift fra tid til anden. Jeg kan lige oplyse, at jeg har en rimelig statisk hjemmeside med brug af database opdateringer og opslag.
Jeg bruger asp og asp.net og access-database, der også er vigtige for mig. Samtidig er det væsentligt at jeg kan have flere hjemmesider på web-hotellet (og ikke bare 2-3 stykker).

Da jeg oprindelig startede min virksomhed valgte jeg et web-hotel udfra at det selvfølgelig koster noget (39 kr/md), men at det så også fungerer uden problemer. Da der var gået 4 uger og der kun havde været problemer skiftede jeg til et 9-kroners web-hotel med de faciliteter, jeg har beskrevet (de undskyldte mange gange deres problemer og jeg fik naturligvis pengene tilbage). Og siden har der ingen problemer været overhovedet. Efter den oplevelse går jeg faktisk kun efter de billige web-hoteller, da jeg så kan flytte, hvis det viser sig at det er noget skidt (man får jo ikke normalt pengene tilbage, hvis man er utilfreds).

Det eneste, jeg nok kunne bruge var en telefonisk hotline, så man ikke altid skal sætte sig ned og formulere mails (selvom det fungerer, kan de være irriterende - det tager længere tid). Så en hotline vil også være ønskværdigt.

Håber at du kan bruge noget af det.

Hilsen Jakob 
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 18:10
For mig er det vigtigt at jeg kan hoste alt samme sted, dvs at jeg kan oprette en del MySQL databaser, mails, samt have mange domæner samlet det samme sted.

Det gør det nemmere at administrere synes jeg, at jeg kun skal betale/styre det hele fra et sted.

Lige nu er jeg hosted hos SurfTown, de har et genialt kontrolpanel, det skal de have - Men mulighederne er lidt begrænset så jeg er ved at kigge imod nogle amerikanske udbydere, for som sagt i tråden. Der er virkelig nogle fordele at hente der mht trafik og plads.

Hvis du bare sørger for at have et godt kontrolpanel, samt nogle rimeligt brede services så skal kunderne nok storme til :)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:03

Dato: 4/17/2006 5:03:49 PM Forfatter: korntrold

kun glædeligt at du vil komme med det bedste i DK
For mig er fri trafik = fri trafik uden begræsninger.

Jeg tror det bliver svært at trænge igennem hvis mit firma ikke er blandt allerbedste, og jeg kan kun give dig ret i dine betragninger om fri traffik, der er mange danske webhoteller der bevæger sig på kant med gældende lovgivning
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:06
Dato: 4/17/2006 5:08:35 PM Forfatter: Tommy
At konkurrere på virkelig/reel/no-limit fri trafik, er i mine øjne et sort hul. Det er slet ikke muligt at konkurrere med de amerikanske tilbud hvad angår fri-trafik og reelt er det nok heller ikke den slags kunder man vil have. Hvis en bruger ryger tilpas langt op er der ingen på denne jord der har fri trafik - men hvis man sætter en høj grænse såsom 5gb, vil det afskrække dem der ingen idé har om hvor meget de bruger... selvom Bone lukker ved langt lavere forbrug.

Det er netop der kan blive et problem, forr hvis jeg feks skriver en grænse på 10 gb, vil der jo altid være en der siger "jamen hey, jeg har fri traffik hos XXX til 9 kr mdr" så det bliver osse engoave at få kommunikeret ud at det faktisk er mere ærligt

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:10
Dato: 4/17/2006 5:09:09 PM Forfatter: JakobN
Det eneste, jeg nok kunne bruge var en telefonisk hotline, så man ikke altid skal sætte sig ned og formulere mails (selvom det fungerer, kan de være irriterende - det tager længere tid). Så en hotline vil også være ønskværdigt.
Håber at du kan bruge noget af det.
Hilsen Jakob

Jeg kan bruge alle jeres erfaringer til noget, det jeg kunne tænke mig at spørge dig om, ville du feks betale 99 kr om mdr for telesupport?
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)