> og når man opretter en adlink til amino hvorfor kan man ikke tilmelde søgeord ?
Jeg går ud fra du snakke om AdWords. Adlinks ved jeg ikke hvad er.
Hvis du vælger at annoncere direkte på Amino, via AdWords er der IKKE tale om søgeordsannoncering, og derfor skal du naturligvis heller ikke angive søgeord.
> Findes der et sted hvor man kan se hvilke sider der er mulighed for at lave adwords til webstedet. ligesom her..
Google offentliggør, i lighed med de fleste andre mediekanalr, ikke deres samlede kundeliste. Gør du? :)
> Når det det nu ikke er søgeordsbestemt, hvad bestemmer så hvornår adwordsanonncen bliver vist på amino.dk ?
Der er goft sagt to måder du kan målrette annoncer på med AdWords - den ene via "site-targeting", som med linket nedenfor (Annoncér på dette websted) og det andet via søgeord som du opsætter i AdWords. Vælger du søgeord er det Googles system der afgører hvilke sites det skal vises på - måske bliver det her, måske andre steder. Det kan du ikke fuldt ud styre.
måske skulle de :-) så er det jo nemmere at finde de sider man gerne vil annoncere på. Nu har jeg ingen mulighed for at tilmelde mig de sider jeg gerne vil ligge på ..
lad os sige jeg sælger biler, så vil jeg gerne ligge alle de steder hvor der er sitet om biler der tilbyder at man kan ligge der med adwords.. men dem skal jeg så selv leder efter er det korrekt forstået ?
lad os sige jeg sælger biler, så vil jeg gerne ligge alle de steder hvor der er sitet om biler der tilbyder at man kan ligge der med adwords.. men dem skal jeg så selv leder efter er det korrekt forstået ?
Du kunne starte med f.eks. at søge med en sætning som:
"Annoncér på dette websted" dine emneord her
så finder man vel nogle passende sider der har de berømte google adwords?