Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.PonyParadise.dk -- hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Pony Paradise er op og køre, men jeg har brugt så meget tid på det at jeg har svært med at selv vurdere hvordan det ser ud. Hvad synes I? Confused

Tak, Wendy

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 18:36

Hej Wendy

Pænt design og farverne passer til målgruppen.

Personligt synes jeg måske logoet kunne laves lidt tydligere, overskriften er måske en anelse uklar.

Husk at få ALLE de kontokort logoer på forsiden som du tager imod så du ikke mister kunder på det.

Ellers synes jeg det er en fin side du har dig.

Held og lykke med siden

mvh

Morten

www.industribasen.dk Industribasen.dk er en handelsportal for industrien.

Fra Vejle
Tilmeldt 3. Jul 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:55

Hej Wendy,

Det er dejligt, at siden er så overskuelig. Detaljen på forsiden, der oplyser, hvornår det er muligt at besøge jeres fysiske butik på markeder, er rigtig god, synes jeg. Det virker til, at du gør meget ud af kundeservice, hvilket jo bare er et kæmpe plus. Særligt synes jeg det er godt, at kunden har mulighed for at spørge ind til et produkt via et link ved varen.  

Den store "knap" under velkomstteksten på forsiden, opfattede jeg i første omgang slet ikke som et link til shoppen - først da min mus hvilede på billedet og der poppede en lille tekst op. For mig signalerer den ikke, at det er en måde, jeg også kan komme til shoppen på. Måske den ikke er så nødvendig, når du har en tydelig menu både øverst og til venstre. Alternativt kunne shop-menuen til venstre placeres på midten af siden enten i form af tekst eller knapper/billeder, men det må være op til dit humør :) 

Siden med links kan godt være noget uoverskuelig. Overskrifterne har samme skriftstørrelse og er ikke understreget, så det får dem til at forsvinde lidt. Nogen bestemt grund til, at sidens links er både blå og sorte? Bogmærkerne ville jeg nok droppe, når der ikke står mere på siden. Uanset hvilken af de fire jeg trykker på, kommer jeg ca. samme sted hen i teksten :/

Farverne er også rigtig gode på siden, men de brune rammer omkring alle varerne gør det måske lidt tungt at se på.

Sidst, men ikke mindst vil jeg anbefale at få læst korrektur på siden, særligt på afsnittet "Kundeservice". Det er ikke noget, der behøver at slå bunden ud af budgettet. Jeg kan give dig et tilbud, der ligger på et par hundrede kroner for alle siderne. Det er helt sikkert noget, der betaler sig, og det er ikke fordi jeg skal sige den slags Wink

Håber, du kan bruge feedbacken og pøj pøj med projektet!

//Julie

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:02

Hej Wendy.

Rigtigt sød og overskuelig side for små piger med interesse for heste.

Men også jeg synes, der mangler noget korrekturlæsning. F.eks. står der under "Din vogn"  Deres indkøbsvogn er tom.

Under kundeservice:  ”lforsendelsemetode har et "l" sneget sig ind, og "aksept" er stavet forkert. Hvis du ikke vil ofre en professionel korrekturlæsning, kan du med fordel bruge stavekontrollen i din tekstbehandling til at luge ud i grove stavefejl og fejltastninger.

Ellers synes jeg, din side generelt er fin - også i Firefox.

Sommerhilsener

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 00:30

Hvorfor skifter dankortet farve, når jeg flytter musen henover...? Jeg tænkte 'hmm de kunne ikke lige finde et rødt og hvidt dankort-logo' eller hvad?... indtil jeg kørte musen hen over :-)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:18

Tillykke med netbutikken! En hurtig kommentar, forsøg at få fat i ponyparadis.dk - den vil være god at have jf. jeres målgruppe.

// Jesper Skov

Fra Fredensborg
Tilmeldt 3. Aug 08
Skrevet kl. 10:50

Med hensyn til s/h dankort logo--jeg gjørt det til at holde farvespil på mit website.  Der var ellers pink og grøn, og jeg blev inspiret af FCK Supershops website som har også en s/h rollover logo.  Ved ikke om det er en plus eller en minus, men sådan er det blevet.

/Wendy

Fra Fredensborg
Tilmeldt 3. Aug 08
Skrevet kl. 07:47
Hej JesperTak for dit råd. Jeg har fået PonyParadis.dk, men kan ikke køb PonyParadise.com. Der sidder en 35 år amerikanske dame der samler på My Little Pony figurer.....  (Ikke at jeg har noget imod amerikaner--jeg er selv en!)Jeg overvejer om jeg skal køb mig til .se .de o.s.v. hvis nu min koncept viser sig at har ben at stå på. Men jeg ved ikke om det er bedre til at køb de forskellige lands domain eller bar køb en .eu eller .net.  Har du erfaring?

/Wendy

Fra Fredensborg
Tilmeldt 3. Aug 08
Skrevet kl. 07:49

Hej Morten

Intil viderer har jeg kun Dankort i mit butik.  Er det så vigtig at få flere?  Er det ikke sådan at alle dansker der har en betalingskort har Dankort?

mvh,

Wendy

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:23

Wendy PonyParadise.dk:
Hej JesperTak for dit råd. Jeg har fået PonyParadis.dk, men kan ikke køb PonyParadise.com. Der sidder en 35 år amerikanske dame der samler på My Little Pony figurer.....  (Ikke at jeg har noget imod amerikaner--jeg er selv en!)Jeg overvejer om jeg skal køb mig til .se .de o.s.v. hvis nu min koncept viser sig at har ben at stå på. Men jeg ved ikke om det er bedre til at køb de forskellige lands domain eller bar køb en .eu eller .net.  Har du erfaring?

/Wendy

Det var egentlig blot ponyparadis.dk jeg relaterede til - skynd dig at få den viderestillet til ponyparadise.dk, eller simpelthen ændre navnet fra ponyparadise.dk til ponyparadis.dk. Om du skal købe dig til de andre udelandske, afhænger af hvad dine planer er for udvidelser fremover. Har du planer om at sælge på det tyske eller svenske marked, ville det selvølgelig være en kanon idé at købe dem. Du kan lave det sådan at ponyparadise.se automatisk vises på svensk, og .de automatisk vises åp tysk, dette er en af de bedste måder at gøre på.

Men træd varsomt hvis du vil udenfor landets grænser, der er som altid nogle ting du skal have styr på, og det koster som oftest en del ressourcer. Derfor syntes jeg du skal starte med at få dig godt etablereret i Danmark, dernæst kan du altid rykke udenlands.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)