Hej Wendy,
Det er dejligt, at siden er så overskuelig. Detaljen på forsiden, der oplyser, hvornår det er muligt at besøge jeres fysiske butik på markeder, er rigtig god, synes jeg. Det virker til, at du gør meget ud af kundeservice, hvilket jo bare er et kæmpe plus. Særligt synes jeg det er godt, at kunden har mulighed for at spørge ind til et produkt via et link ved varen.
Den store "knap" under velkomstteksten på forsiden, opfattede jeg i første omgang slet ikke som et link til shoppen - først da min mus hvilede på billedet og der poppede en lille tekst op. For mig signalerer den ikke, at det er en måde, jeg også kan komme til shoppen på. Måske den ikke er så nødvendig, når du har en tydelig menu både øverst og til venstre. Alternativt kunne shop-menuen til venstre placeres på midten af siden enten i form af tekst eller knapper/billeder, men det må være op til dit humør :)
Siden med links kan godt være noget uoverskuelig. Overskrifterne har samme skriftstørrelse og er ikke understreget, så det får dem til at forsvinde lidt. Nogen bestemt grund til, at sidens links er både blå og sorte? Bogmærkerne ville jeg nok droppe, når der ikke står mere på siden. Uanset hvilken af de fire jeg trykker på, kommer jeg ca. samme sted hen i teksten :/
Farverne er også rigtig gode på siden, men de brune rammer omkring alle varerne gør det måske lidt tungt at se på.
Sidst, men ikke mindst vil jeg anbefale at få læst korrektur på siden, særligt på afsnittet "Kundeservice". Det er ikke noget, der behøver at slå bunden ud af budgettet. Jeg kan give dig et tilbud, der ligger på et par hundrede kroner for alle siderne. Det er helt sikkert noget, der betaler sig, og det er ikke fordi jeg skal sige den slags
Håber, du kan bruge feedbacken og pøj pøj med projektet!
//Julie