Som freelancer søger jeg job som webdesigner. Arbejder meget med shopsystemer som Oscommerce, og andet grafisk design til firmaer. Til folk som ønsker en grafisk løsning eller ønsker at investere i mine shopløsninger som bliver solgt for over 3.000 kr. stk. er velkommen til at kontakte mig på: martin@david-beckham.dk , sælger unikke shopløsninger incl. Design og logo for kun 2.000 kr. til dem som vil sælge dem videre og tjene på det. Sælger nogengange over QXL, der bliver de solgt for 3.000-5.000 kr., men da jeg ikke længere har tid til sælge dem vil jeg fokusere 100% på design og mine shopløsninger. Og dermed give Jer Aminoer chancen for at udnytte sig af dette tilbud og tjene penge på mit arbejde. Min timeløn udover ligger på 100 kr. til dem som ønsker en freelance til andet grafisk arbejde.
Håber at høre fra nogen af Jer.
Venligst skriv til: martin@david-beckham.dk hvis du ønsker mere information eller gerne vil benytte sig af mit arbejde.
Jo, det er kun fordi jeg nyder mit arbejde og vil tilbyde Jer Aminoer sådan en lav pris, da jeg syntes de fleste webdesignere tager for meget i timeløn.