Jeg er selv grafisk designer og er på udkig efter en anden dygtig grafisk designer i Århusområdet, der kan hjælpe mig med grafisk arbejde i form af design af hjemmesider, design af bannere og andre diverse grafiske elementer.
Der er tale om konsulent-timer og ikke fastansættelse.
Hvis du også kan lidt flash-programmering og eller PHP vil det ikke være så dårligt - Men det er ikke nødvendigt.
Skriv til info@dixondesign.dk og vedlæg eller link til noget af dit arbejde og fortæl mig din timepris.
Din virksomhed får unikt design, godt håndværk og enkle løsninger som virker! Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans og et godt netværk.
Mange tak - det hjælper lidt på mit humør...det har været en laaaaang dag (helt alene på kontoret = kedelig...suk!!) og det regner MEGA MEGETi Aalborg!!
-
Dit site er også fedt...kan se at du er dygtig!
Vi bruger et netværk af utrolig dygtige grafikere, webdesignere, programmører, tekstforfattere, fotografer, projektledere og trykkerier. Hvad enten det drejer sig om små eller store mere komplekse opgaver, kan vi således sammensætte det helt rigtige hold - hurtigt, kompetent og til den rigtige pris.
Er du interesseredt i at blive optaget i vores emnebank?