Kære med-iværksættere www.stepnote.dk er et site for formidling af musikundervisning. Vores spydspids på markedet er online formidling mellem Musikundervisere og Musikelever. Med det udgangspunkt skaber vi en masse relevant trafik for yderligere krydssalg eller synergi produkter, herunder: annonceplads for musikfestivaller, musikhøjskoler, musikefterskoler, musikgrej forhandlere, samt affiliate salg af Noder, bøger mv. - det er de sidst nævnte forretningsområder der giver os smør på brødet, ikke kontaktformidlingen/matchingen, den betaler online markedsføringen og er generatoren der trækker vores målgruppe til sitet - men vi formidler da en 50 stykker hver måned og det ganske fint. Vi har fået en del brugere til at komme med feedback og har gennem de sidste 4 år udviklet, tilrettet og udviklet i en uendelighed nu er vi på version 3 og det ville være super fedt hvis jeg kunne få noget god feedback fra Jer prof'er - bare fyr den af, jeg tager det aldrig personligt :-) Ser frem til at høre fra Jer og på forhånd tak - sig endelig til hvis nogen af Jer har brug for feedback på Jeres site. p.s. Kender I en webudvikler/programmør der gør sig i mysql, php, perl, java og arbejder på konsulent basis, så står vi og mangler én. Bedste hilsner Bo Lauenborg |
Kære Bo.
Da jeg selv er sangskriver og gift med en musiker, blev jeg lidt interesseret i at se, hvad I har at tilbyde. Du be'r om feedback, og jeg kan kun sige én ting: bare de fleste websites var lige så overskuelige, enkle, nemme at bruge/læse som jeres.
Jeg faldt kun over en enkelt sproglig fejlskrivning ved en hurtig gennemgang. Kig under annoncering: Hvorfor bruge Stepnote (andet afsnit):
"Det betyder at med du ved at annoncere relevante produkter" skal lige rettes lidt til.
Men ellers: til lykke med et særdeles tiltalende website.
Sommerhilsen
Anne Øgendahl
Tekstforfatter/sangskriver