Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed og synlighed

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg kunne godt bruge nogle gode råd til mit projekt.
Her først lidt om projektet:
Har nu endlig fået mit program Null-Spam så meget færdig at jeg tør slippe det løs, og i den forbindelse skal jeg til at lave en hjemmeside.
Jeg har lavet nogle udkast som i kan se her http://www.null-spam.dk/ 

Men kort og godt, Null-Spam er et allround e-mail administrationssystem som også udlukker al uønsket e-mail.

Opgaven er nu at få det udbredt, (læs markedsført.)
Hvem kan hjælpe med dette, og hvad vil det koste.
Eller skal jeg få en partner der har den nødvendige kompetance, eller noget helt andet.

Hvordan ville i gribe det an hvis i stod med sådan et projekt? 
Jeg er selv programmør og kan programmere, men alt det der med markedsførring er ikke lige mig.
Har købt et par bøger om emnet.

MVH
Bjarne
http://www.null-spam.dk/

Med venlig hilsen Bjarne

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Jeg er selv programmør og kan programmere, men alt det der med markedsførring er ikke lige mig."

godt du indrømmer det og dermed ønsker at få andre til at klare den del - det giver som regl et langt mere prof. resultat.

Hvad er det unikke ved dit produkt?, få en PR mand til at skrive en rigtig god (unik) pressemeddelse om dit produkt!

Men mange brugere vil nok opfatte dit produkt som værende lidt utroværdigt - hvorfor?...dit webdesign...find en dygtig desiger der er vandt til at arbejde med web 2.0 design trends etc...brugeren vil få et langt bedre førstehånds indtryk med et super fedt web 2.0 design. 

Se: http://www.feelbreeze.com/

desuden faldt jeg lige over en ting som denne:

Fuld version helt gratis.
  (Reklame finansieret)

- Jeg tror bare jeg ville skrive Gratis download og ikke noget med reklame finansieret...

Priser:

Der findes utrolig mange udbydere af både grafiske, tekst, seo ydelser etc...og utrolig mange pris klasser.

Du skal dog være opmærksom på at indenfor web branchen er det utrolig let at komme i gang med at udbyde disse ydelser og dermed vil der være mange uprofessionelle som ofte er meget billige.

Nu kom jeg også lige til at nævne SEO - tag evt. kontakt til en SEO ekspert (jeg ved der findes nogle dygtigte på amino).

Det var lige et par råd, flået ud af ærmet...:)

God vind! 

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 07:41

Tak for dine råd
Jeg har nu lavet siden om, og lagt nogle flere oplysninger om produktet Null Spam ind og også flere skærmbilleder.

MVH
Bjarne Østergård

Med venlig hilsen Bjarne

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:02

Hej Bjarne

Jeg vil anbefale dig at finde partnere, der kan hjælpe dig med nyt layout og med markedsføring. Og i den rækkefølge, for jeg tror ikke det vil gavne din markedsføring, hvis potentielle kunder ser dit website, som det ser ud nu. Du har måske alletiders produkt og i så fald fortjener det en indpakning af høj kvalitet.

/Tue Skaarup

Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 07:00

Tue Skaarup:

Jeg vil anbefale dig at finde partnere, der kan hjælpe dig med nyt layout og med markedsføring. Og i den rækkefølge, for jeg tror ikke det vil gavne din markedsføring, hvis potentielle kunder ser dit website, som det ser ud nu. Du har måske alletiders produkt og i så fald fortjener det en indpakning af høj kvalitet.

/Tue Skaarup

Tak for dit råd.
Det har jeg også nu besluttet at gøre.
Jeg vil senere i dag skrive et indlæg i rette forum for at søge en partner til projektet, med nettop disse kvalifikationer.

Og hvis nogen læser dette indlæg og søger en udfordring ud i design og salg, hører jeg gerne fra dem. 

MVH
Bjarne

Med venlig hilsen Bjarne

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:47

Hej Bjarne,

Det med programmering er ikke os men tilgengæld er markedsføring vores speciale. Vores kunder er iværksættere og mindre forretningsdrivende hvor det er vigtig at brande og markedsføre sig forholdsvist billigt men hvor resultaterne kan måles.

Vores konsulenter er har alle kandidat grader og derfor vil din tilknyttede konsulent have en uddannelse på min. 5 år indenfor netop markedsføring og branding mv.

Du kan læse mere om os på www.agenthuset.dk

V.H

K.Svendsen, Partner, Agenthuset

www.agenthuset.dk
Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 13:53

AGENTHUSET:

Hej Bjarne,

Det med programmering er ikke os men tilgengæld er markedsføring vores speciale. Vores kunder er iværksættere og mindre forretningsdrivende hvor det er vigtig at brande og markedsføre sig forholdsvist billigt men hvor resultaterne kan måles.

Vores konsulenter er har alle kandidat grader og derfor vil din tilknyttede konsulent have en uddannelse på min. 5 år indenfor netop markedsføring og branding mv.

Du

Programmering er ikke noget problem, men som du måske kan læse ud af debatten, er mit problem design og markedsførring.
Kan i lave et superdesign af software brugerflader og hjemmesider, med stor brugervenlighed?
Programmeringen skal jeg nok selv lave.

Opgaven er simpelt hen at finde en samarbejds partner der kan magte at gøre Null Spam til en god forretning.
Også selv om det betyder at den skal kodes om helt fra grunden.

MVH
Bjarne

PS. Kan nogen forklare mig hvad idden bag feltet Tags er når man opretter eller svarer på indlæg her på amino?
Jeg sætter altid et link til hjemmesiden ind der, men aner faktisk ikke, om det er det der er meningen.

Med venlig hilsen Bjarne

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 23:30

Jeg vil også rose dig for erkendelsen om at du er programmør og ikke designer og jeg er nødt til at sige at det ses. Så som du allerede har fået at vide så skal du finde en der kan hjælpe dig i gang, om du skal have tegnebogen frem eller du skal indgå et partner skab det kommer jo an på så meget der er jo mange ting i at lave et partnerskab med en, det nytter jo ikke hvis man ikke kan enes.

Det lyder ellers som et spændende projekt der også kunne være forenelige med noget jeg har i gang men jeg når først til mail delen om et 18-24 måneder i bedste fald og det skal/kan du jo ikke vente på, så det er egentligt bare ment som opmuntering. Jeg er sikker på at du nok skal finde en der kan hjælpe dig med at løse opgaven. 

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58

Hej Bjarne,

Spændende projekt du har gang i.

Jeg må erklære mig enig angående design af din hjemmeside, den trænger til et pift.

Hvis det skal være en gratis løsning vil jeg anbefale at finde en hjemmeside skabelon og så ændre den via en enkelt HTML editor så den passer til dit behov.

Prøv at søg "free website template" der et hundredevis af gratis skabeloner med flot grafik, hvor du bare skal ændre teksten til dit produkt.

Det negative ved skabeloner er naturligvis at mange andre kan have mere eller mindre den samme hjemmeside som dig selv, og dermed er din hjemmeside ikke særlig unikt.

En anden ting jeg undre mig lidt over at hvordan køber man dit produkt? På din hjemmeside kan jeg ikke se en metode til at betale dig.

Der kan du bruge www.paypal.com til at tage imod betalinger. Du kan endda lave en smart knap så kunden downloader dit program samme øjeblik at han har betalt dig.

Held og lykke med dit projekt

Tilmeldt 3. Apr 07
Skrevet kl. 12:35

Har nu købt mig til både design og seo hos en amino så jeg håber om kort tid at kan præsentere et rigtig flot design og prof produkt.

MVH
Bjarne

Med venlig hilsen Bjarne

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)