Hej Jeg kunne godt bruge nogle gode råd til mit projekt. Opgaven er nu at få det udbredt, (læs markedsført.) Hvordan ville i gribe det an hvis i stod med sådan et projekt? MVH
|
"Jeg er selv programmør og kan programmere, men alt det der med markedsførring er ikke lige mig."
godt du indrømmer det og dermed ønsker at få andre til at klare den del - det giver som regl et langt mere prof. resultat.
Hvad er det unikke ved dit produkt?, få en PR mand til at skrive en rigtig god (unik) pressemeddelse om dit produkt!
Men mange brugere vil nok opfatte dit produkt som værende lidt utroværdigt - hvorfor?...dit webdesign...find en dygtig desiger der er vandt til at arbejde med web 2.0 design trends etc...brugeren vil få et langt bedre førstehånds indtryk med et super fedt web 2.0 design.
Se: http://www.feelbreeze.com/
desuden faldt jeg lige over en ting som denne:
Fuld version helt gratis.
(Reklame finansieret)
- Jeg tror bare jeg ville skrive Gratis download og ikke noget med reklame finansieret...
Priser:
Der findes utrolig mange udbydere af både grafiske, tekst, seo ydelser etc...og utrolig mange pris klasser.
Du skal dog være opmærksom på at indenfor web branchen er det utrolig let at komme i gang med at udbyde disse ydelser og dermed vil der være mange uprofessionelle som ofte er meget billige.
Nu kom jeg også lige til at nævne SEO - tag evt. kontakt til en SEO ekspert (jeg ved der findes nogle dygtigte på amino).
Det var lige et par råd, flået ud af ærmet...:)
God vind!