Hej Jesper.
Det hjælper mig rigtigt meget det du siger.
For som jeg siger, der er mange ting i denne verden jeg ikke kender til endnu.
Ok. Forskel på forretningspartner og investor jeg er med. Mht. at være styrende. Hmmm, det kan du nok have ret i. Men det er mit hjertebarn og for mig handler det ikke kun om penge.
Men på vejen hjem fra de daglige gøremål i dag tænkte jeg på hvilken fornemmelse jeg har lige nu og den bedste beskrivelse er nok lidt "hjælp, jeg har fundet noget der er godt. Men jeg kunne godt bruge lidt hjælp".
Jeg er helt indforstået med at en investor/forretningspartner eller hvad der nu ender med skal have del i det økonomisk. Men der hvor jeg gerne vil skære kagen til er, at det for mig ikke kun handler om penge, men om mennesker og at skabe et anderledes koncept.
Min fornemmelse af det jeg har læst herinde er at folk har meget forskellige bevægegrunde for at gøre det de gør. Og det er jo det der gør det spændede. Men det betyder netop også at min holdning til hvorfor jeg gør det bliver kørt igennem maskinen.
Angående det møde i banken. Nej, jeg var ikke hyper. Stille og rolig. Og hun sagde, at hun var rigtigt ked af det. Hun rådede mig faktisk til at tale med Roskilde Bank (der kom jeg sgu til at trække lidt på smilebåndet). Nå, det kan da være. Og andre har også sagt at jeg skal prøve andre banker.
Men nu prøver vi det med at det er en eller flere der ville syntes det var spændende. Jeg vil gerne have levende mennesker med. Folk med hjertet på det rette sted. Ja, der er penge involveret. Men jeg kan jo høre herinde at der er nogen der maget begge ting. Heldigvis.
mvh.
Zenia