Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top logo til hjemmeside.. Er du god til Photoshop?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du god til photoshop eller lign programmer, forstår du at lave toplogoer der virkelig sælger budskabet, og som får folk til at blive på siden og kikke videre?

Ja så har jeg måske en lille opgave til dig..

Vi er igang med et projekt der hedder lightstyling.dk vi ønsker at lave endnu et bil communety, men her kun for folk med interesse i lightstyling af deres biler, undervognslys mv. vi vil have forums osv. som man kan sæge hjælp i, hvis har problemer med sit lightstyling eller bare ikke ved hvordan man kommer igang..

Vi har fået bikset noget design sammen www.lightstyling.dk/site og her skal vi så have noget nyt topgrafik, jeg syntes ellers selv den er pæn, men den symboliserer ikke rigigt sidens budskab.. så vi skal have noget der symbolierer konceptet bag lightstyling.dk måske med et billede af en bil med lys under oligt. vi er åbne for alle forslag.. men mest af alt. skal det være noget der fanger folk, så de får lyst til at blive på siden. og evt. anbefale den til venner olign.

Så har du god til at lave sådan noget vil jeg gerne høre fra dig.. kender du nogle som er eksperter på området, så tøv ikke med at sende dem et link til dette indlæg,

Vi vil naturligvis gerne betale for logoet, men da vi ikke har mange penge at gøre med, da siden jo pt ikke giver den vilde reklame (vi påtænker reklame i form af at firmaer kan købe en banner plads i siderne, dog kun firmaer med bilrelationer) så har vi ikke råd til den store udskrivning til sådan et topbanner.

vores grundlag for at åbne endnu et bilcommunity er at vi ikke har kunnet finde noget der direkte omhandler den del af styling

Mvh Brian
Lightstyling,dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt en besked til dig.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)