Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav alt, bare ikke en webshop

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan altså ikke lade være. I mit daglige virke er jeg næsten hver dag i kontakt med mennesker, der vil lave en webshop. For de fleste bliver det (heldigvis) ved idéen, men de, kommer i gang ender ofte med nul kunder, et stort varelager og en stor gæld.

Grundlæggende er det fordi de fleste webkøbmand mangler almindelig købmandskab og forståelse for handel i almindelighed, og så mangler de også lige den million eller to, der skal bruges til at få besøgende nok på webstedet til at sælge så meget at de kan leve af det. Du får her det bedste råd, du nogensinde vil få: Find på noget andet!

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 20:46

Sikke dog noget vrøvl at fyre af... Zip it!

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:34

Jeg kan kun være enig hold jer væk.

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:59

Gælder det også børnetøj?.. og hvad hvis jeg syer det selv?

.. ok, som Wildman

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:03

kontorinvest:

Gælder det også børnetøj?.. og hvad hvis jeg syer det selv?

HA HA HA HA Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 16:42

Det er noget værre sludder.

E-handel er det nemmeste at starte med, så mange nybegyndere brænder deres naller ved det.
Det er jeg enig i. Men ligefrem at påstå at man skal holde sig fra det, er forkert.

Der er også mange der starter en webshop fra scratch og får den op og køre med en tilfredstillende månedsløn til ejeren. 

Lav en webshop, men gør dit arbejde grundigt. Mange tror at det er alt for nemt, og derfor undervurdere den arbejdsindsats der skal til. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:10

Hej Wildmand

Du eller dine venner er sikkert løbet ind i Det røde hav  - og så får man sig en ordentlig blodtud.

Men hvis man har valgt sit marked ordentligt, så er en webshop een af de nemmeste og billigste måder at starte en virksomhed på.

Jeg vurderer, at der er noget i retning af en faktor 1:100 på hvor svært det er at tjene penge på en webshop helt afhængig af hvilket marked man går ind i .

Mvh,
Christian

Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er noget der hedder drop-shipping aftale med leverendøren ,.

Som gør at man intet varelager skal have , alle bestillinger bliver sendt fra leverendøren ,.

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:41

Jeg er af den overbevisning at det i bund og grun handler om reklame/synliggørelse.

Man er jo på nettet i forbejen, og det er faktisk et af de mest effiktive steder at reklamerer.

Men det er naturligvis afhængig af produktet og de bestræbelser man gør for at gøre sig selv synlig. Der er jo utallige eksempler på hvor effiktiv viral markedesføring kan være.

Man kan for eks sempel gøre rigtig meget ved selv at seede de rigtige steder.

Men man skal have tiden/budgettet til det.

Tilmeldt 31. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:37

Ja det kan jeg godt se ,.

Men det er jo os an på hva ens vision/bestræbelse er ?

Men hvis du ik' har 1-2million til reklamer kan man jo stadig starte en web-shop ..

Man skal dog nok ik' regne med 100.000 kunder lige med det samme hvis ik' man har de store midler .

Men web-shop er en billig opstarts mulighed ,. Og er ik' forbundet med noget hård Udgift start .

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)