Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes restparti

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med-aminoer

Jeg søger et mindre vareparti, har 1000-2000 kr lige pt, så håber at kan få dem til at blomstre.

Kom gerne med et godt tilbud og evt. link til billeder eller mulighed for at sende billeder.

Mvh.

Lucca

Lucca Kjær Sørensen

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:01

Hej Lucca

Vi har nogle babytøj, danskjole, babyslips, osv. send en mail til yh0555@yahoo.dk, så sender jeg billede og pris, antal  til dig . mvh. YK

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:21
Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:32

Hej Lucca

Se vores hjemmeside www.jewls.dk - armbånd til den modebevidste kvinde, de skulle godt kunne få din lille formue til at vokse! :)

Skriv til mig for priser og info! :)

Hilsen

Morten

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:26

Fashion-Seller:

vareparti.dk:

Tråden er over 1 år gammel!!!

Han er vist kold, han har svaret på samtlige tråde hvor der indgår varerparti. Sågar flere steder uden læse indlæggene.

Endnu en spamrunde, mig bekendt er det ikke længe siden der v ar sådan en sidst :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:31

dehm:

Han er vist kold, han har svaret på samtlige tråde hvor der indgår varerparti. Sågar flere steder uden læse indlæggene.

Endnu en spamrunde, mig bekendt er det ikke længe siden der v ar sådan en sidst :-)

Det er jo totalt hjernedødt, undskyld mig udtrykket. Der er flere tråde fra 2007-2008... Og ja det er bare en standard copy past tekst!!!

Ja det er så tragisk når det sker! Det eneste man får ud af sådan en gang BIIIIP er negativ omtale, og ingen brugere...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)