Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google-placering (sider på dansk/sider fra DK)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg søger på "maatter carina e" (og har valgt sider på dansk) får jeg dette resultat

http://www.google.dk/search?hl=da&newwindow=1&q=m%C3%A5tter+carina+e&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

Når jeg ændrer indstilling til "sider fra Danmark" får jeg dette resultat

http://www.google.dk/search?hl=da&newwindow=1&q=m%C3%A5tter+carina+e&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK 

Hvorfor er mine sites kun listet i toppen (toyotaextreme og stylingshop) når jeg vælger sider på dansk, men ikke sider fra Danmark ?

Mine sider er jo danske sider fra danmark ?

Er det noget jeg skal bryde mit hoved med og kan jeg ændre Googles opfattelse af hvad der er dansk og fra Danmark ved at ændre noget på mit site?

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 22:28

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:31

Hej.

Jeg har allerede tilknyttet mine domæner til Danmark under punktet Geografisk Relevans, hvis det er dét du mener?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:50

Hos mig står de i toppen på begge søgninger. Du er ikke logget ind på Google (iGoogle, Gmail etc.) vel? Er du logget ind, tilpasses dine søgeresultater specielt til dig - og du ser derfor ikke det, andre ser.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:58

Hej Thomas.

Jeg er ikke logget ind og jeg har nu prøvet både med Firefox og IE og i begge browsere er det kun på det ene link at jeg ranker på de 2 første pladser.. eller rettere jeg ranker på 1. pladsen på begge link men på det øverste link er det ikke måtter der vises men et forumindlæg på toyotaextreme.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:04

OK - men her gør du altså Yes

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 08:11

Jeg har lige prøvet på en kollegas PC og der får jeg samme resultat som dig; dér er jeg placeret øverst i begge søgninger...

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:12

Hej Rene

Jeg ved godt det er lidt udenfor emnet, men kunne du evt. være intereseret i et samarbejde med os omkring salg af måtter? Så vidt jeg kan se står der "udsolgt" på de fleste af de måtter du selv har i butikken. Jeg driver måtte-butikken på www.automaatter.dk - og vi kunne måske levere måtter til dine kunder og så dele fortjenesten?

/kurt

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 15:55

I kan kun gøre det bedre end mine nuværende leverandører. De skulle bruge 5 forsøg inden de kunne lave et sæt der passede til min Toyota Corolla SportsVan, hvilket også er grunden til jeg ikke har bestilt hos dem længe. Der er ganske enkelt alt for mange fejl i deres leverancer.

Har du et ordentligt produkt til en ordentlig pris, og med garanti for korrekt pasform, så er jeg lutter øre.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)