Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en dedikeret gratis server !

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej.....der er ikke noget minimumsforbrug.
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder lidt mere fair i forhold til ordet "gratis".

Og hvis i kan få det til at løbe rundt, er det helt sikkert et spændende server-produkt i kan tilbyde mindre virksomheder og privatpersoner.

Held og lykke :-)

PS: Debian GNU/Linux er da et godt valg! ;-)
Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Undskyld men.. Det virker en anelse suspekt at du kalder det for en dedikeret server med 2 GB harddisk. Man kan slet ikke få 2 GB harddiske mere. Det lyder mere som om der er 9 eller 18 der deler samme server på en 18/36 GB SCSI disk? Dette kaldes for "semi dedikeret server" (reelt set bør der ikke være mere end 4 brugere på en semi dedikeret server, før den ikke længere er semi dedikeret, men almindelig webhotel). Så er det dedikeret eller semi dedikeret? 128 Mb Ram lyder heller ikke af meget.
 
 
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu ellers gode erfaringer med at køre 8-10 vservere på en fysisk server. Det kører ret godt. Selvfølgelig kommer det helt an på hvor belastende hvert enkelt vserver er for systemet som helhed.

Jeg synes ikke man kan sammenligne Miteas "server-løsning" med et webhotel. Derimod kan man sagtens kigge på brugen af ordet "dedikeret server". Men ud fra specifikationerne for deres produkt, synes jeg nu det er ret nemt at gennemskue at der her er tale om en vserver, og ikke en fysisk server.

Mvh,
Asbjørn
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 
Stop nu lige en halv. Det vi tilbyder er en gratis dedikeret server.....og jo det er en virtuel server, som køre på vmware, hvilket jeg også skriver i mit første indlæg. En didikeret server betyder at man helt selv kan bestemme hvad der skal være på den, hvilke services der skal kører, hvad for nogle porte der skal være åbne osv.... det har ikke noget at gøre med hvor meget diskplads der er eller hvor meget ram.
 
Det er klart at man ikke får smidt fler 100 gb diskplads og en dual core xeon cpu i hovedet ved en gratis løsning. Vi tilbyder en løsninger der kan dække et hvert behov, men så koster det selvfølgelig penge. Jeg syntes at der med vores gratis løsning er en god mulighed for at komme igang, og så kan man altid scalere den op efter hånden som behovet opstår.
 
Hvsi man ønsker en kraftigere server end den gratis version, så send en mail med din ønsker og krav, så hjælper vi dig med at strikke en løsning sammen, og giver dig en pris på hvad det vil komme til at koste.
Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/15/2006 7:19:26 AM
Forfatter: Martin Thorborg
Hvis man har et lavt båndbreddeforbrug, så er det sikkert et fint tilbud. Vi betaler i udlandet et par kroner pr. gigabyte, men selvfølgelig så også et gebyr for hosting. Det er det bedste for os, da vi er storforbrugere af fiber :-)


Dbh Martin


Hvis du har et lavt forbrug af båndbredde, vil det vel som regel slet ikke være nødvendigt med en dedikeret server. Jeg får 11gb plads og 400gb traffik for 7$ om måneden, på en hurtigere forbindelse og med flere funktioner. Så kan jeg ikke rigtigt se pointen i at få en dedikeret server længere.
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/17/2006 12:00:07 PM
Forfatter: Høegh
Hvis du har et lavt forbrug af båndbredde, vil det vel som regel slet ikke være nødvendigt med en dedikeret server. Jeg får 11gb plads og 400gb traffik for 7$ om måneden, på en hurtigere forbindelse og med flere funktioner. Så kan jeg ikke rigtigt se pointen i at få en dedikeret server længere.

Man kan godt have brug for funktionalitet, som kun en dedikeret server kan byde på, uden nødvendigvis at have et stort båndbreddeforbrug. Havde jeg ikke server i vores eget rackskab, kunne jeg godt se en fordel i en hosted, næsten-dedikeret løsning til cron-jobs, SSH, irssi, eksperimenteren med suspekte web-servere, osv. :)
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)