Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på WorldNews.Dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sider og leger lidt med WorldNews. Jeg vil gerne vide hvad i mener om siden. Er det for poppet? Bare kom med kritikken...Big Smile Jeg har kun fået lagt feeds ind fra TV2.. Men der skulle gerne komme lidt flere..!

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 12:45

Hej Remy.

Hvad er formålet med siden? På worldnews bliver man jo blot sendt videre til andre sites, hvor man så kan læse nyheden.

Hvorfor kan jeg ikke bare læse nyheder, der hvor jeg plejer? Smile

Mht. designet, så er det for gråt og kedeligt efter min smag.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 13:17

Det har du ret i. Siden skal sådan set bygges op som den var engang. Nemlig at man kan se mange forskellige nyhedskilder.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:39

Syntes det virker ulogisk at der kun vises et feed på hver side, og at der ligger så mange feeds øverst. Hvis folk vil læse nyheder fra erhvervsbladet, tror jeg blot at de går ind på erhvervsbladet.dk første gang.

En idé var at vise flere feeds på hver side og dele det hele op i kategorier. Du kunne fx lave kategorien "Penge" (med feeds fra DR Penge, TV2 Finans, Børsen, Euroinvestor, Magasinet Penge osv.), "Indland" (feeds med indlandsnyheder), "Udland" (feeds med nyheder fra udlandet), "Sport" (alle sportsrelaterede feeds), "Iværksætteri" (Amino, erhvervsbladet, business.dk og andet relateret), "Teknologi", "Markedsføring" og så videre - arbejd lidt videre med en god kategorisering.

Derudover bør du arbejde på at få gjodt siden mere brugerspecificeret, så man evt. selv kan tilføje og slette feeds - præcis som man kan det med iGoogle. Tror ikke at selve konceptet bliver en stor succes, da der findes bedre alternativt på markedet, men jeg tror samtidig godt at du kan få skabt en stabil passiv indkomst på sigt - især hvis du henvender siden mod det lidt mere ældre og seriøse segment (få dem til at lave den til deres startside).

Good luck ...

Edit: For ikke at nævne designet - den skal selvfølgelig have noget af en optur. Få gjort mere plads på siden, hold det mere simpelt, drop baggrunden, få logoet i toppen, sørg for at dine links virker i firefox osv.).

// Jesper Skov

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 07:47

Tak for det. Jeg har dog et problem med at vise flere nyhedskilder på en gang, da jeg ikke bruger et database til at opsamle nyhederne. Jeg bruger et javascript og hvis jeg fyldte siden ville siden være alt for langsom til at opdatere.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:39
Remydk:

Tak for det. Jeg har dog et problem med at vise flere nyhedskilder på en gang, da jeg ikke bruger et database til at opsamle nyhederne. Jeg bruger et javascript og hvis jeg fyldte siden ville siden være alt for langsom til at opdatere.

Ja - men bestemt ikke et problem som ikke kan løses, google klarer fint at vise 15 rss-feeds på en gang. Man må aldrig gå påkompromis med brugervenligheden grundet tekniske færdigheder. Tjek evt. hotscripts.com og andre - jeg mindes at der ligger en masse scripts til at vise rss-feeds som på fx iGoogle.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)