Hej
Vi er en software virksomhed placeret i Hjørring som har fået en større opgave fra et firma i Odense om at udvikle et system til håndtering af virksomhedens kunder og leverandøre osv. Alt i alt har vi et budget på omkring 300 tkr. til dette og udviklingen forventes at løbe over 2 - 3 måneder - pt. er vi halvt igennem denne fase. Da vi har rettighederne til systemet efterfølgende og vil undersøge om der er et markede for systemet - vil vi gerne have en brugergruppe oprettet. De virksomheder som er målgruppen for systemet er små og mellemstore virksomheder med 5 - 50 medarbejdere. Det som vi kan tilbyde er at man får sytemet gratis og fri support de første 3 måneder mod at man kommer med forslag med ny funktionalitet og prøvetester de versioner som vi udvikler. Vi søger 5 virksomheder af forskellig størelse som har lysten til at være med i projektet. Systemet er en windows applikation men der kommer et webinterface til systemet inden for de næste 6 måneder - systemet kører på en Access eller MsSQL database afhængig af behov.
Systemet indeholder 1) Debitor samt salgsfaktura kartotek + opfølgning på disse 2) Kreditor samt købsfaktura kartotek + opfølgning på disse 3) Integration til Navision 4) Kalender + time registrering 5) Integration til Exchange 6) Integration til Office 7) Dokumenthåndtering skriv til jhc@mj-software hvis I ønsker yderligere information.
|
brugergruppe til kunde system søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)