Hej alle her inde, Jeg hedder Sanjar, uddannel som automekaniker 07, og har ikke lykkes at finde job indu, Men har hørt, at hus transport firme budstikken.dk har man mulighed til tjene lidt mere, og har også hørt at de har miste mange kunde som gøre deres arbejder mindre og mindre at tjene, og har en ven som har lige droppe budstikken. Men har svært at tro på hva han siger, Jeg har søgt hos budstikken nu. Men det er jo selvstandig virksomhed, så man skal have sin egen bil og arbejder for dem, og jeg har alligered valgt to model biler som er VW transporter 2,5I eller Mercedes Vito eller sprintler 311 CDI, og ved bare ikke hva er rigtig, at læser en bil eller låne af banken og køber en bil, og jeg ved næsten ikke noget om Told/Skat, moms, jeg ved ikke hva i mene med afskrivening, hvis i gide og forklare lidt bedre, og skal man have en reviser på sådan en job eller kan man det selv, er det en god job med gode indtjening, hvor mange time om dagen skal man knockle før det blive til noget, er der nogen som ved hva de indtjene før og efter skat, jeg har alligered 70 kg gæld i banken, og uden en god job, vil jeg måske blive gift med bank dame for slippe fri, Jeg vil gerne være selvstandig. Men er der andre firme som man kan arbejder for.
Jeg takke hver af jer som vil skriver.
|
Hej Sanjar
Der er mange spørgsmål i dit indlæg, men jeg tillader mig lige at slå ned på et par enkelte.
Mht at blive selvstændig og køre for budstikken, så ville jeg droppe det, hvis jeg var dig. Du lyder ikke til selv at tro på projektet, og hvis du ikke gør det fra starten, så bliver det aldrig godt alligevel.
Hvis du alligevel vil videre med det, så skal du have fundet dig en revisor, som kan hjælpe dig med mange af begynderspørgsmålene. Der er også mange gode hjemmesider at søge på, hvis du vil læse dig frem til svarene, eller du kan poste spørgsmålene mere et ad gangen her på amino - det virker også fint.
Mht din gæld i banken, så er det noget du skulle se at få gjort noget ved i en fart! Det er for surt at trække rundt på negative tal i årevis. Find et eller to eller tre jobs (ligemeget hvilke og hvor latterlige) og knokkel igennem og betal gælden af i en fart, så du ikke skal tænke på det mere.
Mht til at gifte sig med en bankdame, så er det en super idé! :-) De er flinke, overholder aftaler og tjener en meget fornuftig løn! Om du kan få dit lån strøget på den måde er jeg mindre sikker på, men om ikke andet, kan hun sikkert skaffe dig en høj indlånsrente, når din konto går i plus pga de 2-3 jobs!
God vind med det hele!
Hilsen Anders