Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbanner designer søges...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til min blog http://www.blogtrend.dk kunne jeg godt tænke mig nogle bannere. Er dog endnu ikke selv så perfekt på det område, og ville herigennem høre om der er nogen der er friske på opgaven. Stilmæssigt, er jeg nok ude efter noget i retningen af glaseffekter, XP/Vista stil (sådan lidt ligesom bannerne man ser hos DTF-Travel). Ved ikke om det er info i den retning der er nok til at give en ide om hvordan og hvorledes jeg egentlig godt kunne tænke mig deres udseende at være. Med hensyn til størrelser, har jeg brug for 88x31, 120x60 samt et 468x60 pxl Smile

Fra København
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:29

Hej Allan,

Det lyder som en spændende opgave.

Grafikeren.com har senest leveret bannere til Mammashop.se, Scanboat, Visitdk og Bilzonen.dk. Vi leverer både animerede og statiske bannere. På denne side kan du se et eksempel på hvad vi tidligere har lavet i glaseffekt/Vista stil.

Du er velkommen til at sende mig en mail på jonas(a)grafikeren.com med en beskrivelse af indholdet af bannerne. Så vil vi gerne komme med et uforpligtende bud på en professionel og flot løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52
Hej Allan, Jeg kan hjælpe dig med dine banners til en meget god pris. Alt det jeg laver er i den stil du efterspørg.
Fra København
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:21

Jeg kan godt give dig et par udkast til banners for Blogtrend.dk i den der "glossy" stil, hvis du ønsker det... Jeg er en erfaren grafiker, og du kan se
noget af mit arbejde på yusef.son1.org.

Du skal være velkommen til at kontakte mig!

Mvh.

Yusef (Med "e") Stick out tongue 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:53

Allan Hansen:

Hej

Til min blog http://www.blogtrend.dk kunne jeg godt tænke mig nogle bannere. Er dog endnu ikke selv så perfekt på det område, og ville herigennem høre om der er nogen der er friske på opgaven. Stilmæssigt, er jeg nok ude efter noget i retningen af glaseffekter, XP/Vista stil (sådan lidt ligesom bannerne man ser hos DTF-Travel). Ved ikke om det er info i den retning der er nok til at give en ide om hvordan og hvorledes jeg egentlig godt kunne tænke mig deres udseende at være. Med hensyn til størrelser, har jeg brug for 88x31, 120x60 samt et 468x60 pxl Smile

Prøv at hive fat i Morten Marcher fra www.deluxemedia.dk  , han laver nogle lækre bannere :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:18

Hej igen

Mange tak for de hurtige svar - sætter jeg pris på. Der er én ting jeg stadig tænker på, hvilket er, hvor meget sådan noget koster at få fremstillet? Er ikke meget inde i prispolitikker angående sådan noget, men tror på der ligger store prisforskelle derude. Dog afhænger det vel af hvem man benytter og hvor godt resultatet skal være? 

Vil snarest tage kontakt 

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:53

Hej Allan,

Vi vil meget gerne hjælpe dig med bannere Wink

Vi er er et helt nyt reklame bureau, så vi kører faktisk også i resten af juli måned samt august en intro tilbud.

Dog er vi ikke helt nye i branchen ang. design af bannere, du kan se på på vores hjemmeside (eller klik her) hvem vi bl.a. har lavet bannere til.

Du er velkommen til at kontakte os på mail@getdesign.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:23

Hej "getdesign"

Kan rigtig godt lide designet på jeres side og priserne lyder også okay, men kan ikke rigtig se nogle eksemper på jeres tidligere produktioner, kun teksten dertil under "referencer".

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:59
Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:29

Hej Allan,

Tak for de rosende ord Smile

Har du mulighed for at sende os en mail på mail@getdesign.dk - så skal vi sende dig et par eksempler på bannere vi har lavet. Både flash, gif og statiske jpg.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)