Til min blog http://www.blogtrend.dk kunne jeg godt tænke mig nogle bannere. Er dog endnu ikke selv så perfekt på det område, og ville herigennem høre om der er nogen der er friske på opgaven. Stilmæssigt, er jeg nok ude efter noget i retningen af glaseffekter, XP/Vista stil (sådan lidt ligesom bannerne man ser hos DTF-Travel). Ved ikke om det er info i den retning der er nok til at give en ide om hvordan og hvorledes jeg egentlig godt kunne tænke mig deres udseende at være. Med hensyn til størrelser, har jeg brug for 88x31, 120x60 samt et 468x60 pxl
Grafikeren.com har senest leveret bannere til Mammashop.se, Scanboat, Visitdk og Bilzonen.dk. Vi leverer både animerede og statiske bannere. På denne side kan du se et eksempel på hvad vi tidligere har lavet i glaseffekt/Vista stil.
Du er velkommen til at sende mig en mail på jonas(a)grafikeren.com med en beskrivelse af indholdet af bannerne. Så vil vi gerne komme med et uforpligtende bud på en professionel og flot løsning.
Jeg kan godt give dig et par udkast til banners for Blogtrend.dk i den der "glossy" stil, hvis du ønsker det... Jeg er en erfaren grafiker, og du kan se noget af mit arbejde på yusef.son1.org.
Til min blog http://www.blogtrend.dk kunne jeg godt tænke mig nogle bannere. Er dog endnu ikke selv så perfekt på det område, og ville herigennem høre om der er nogen der er friske på opgaven. Stilmæssigt, er jeg nok ude efter noget i retningen af glaseffekter, XP/Vista stil (sådan lidt ligesom bannerne man ser hos DTF-Travel). Ved ikke om det er info i den retning der er nok til at give en ide om hvordan og hvorledes jeg egentlig godt kunne tænke mig deres udseende at være. Med hensyn til størrelser, har jeg brug for 88x31, 120x60 samt et 468x60 pxl
Prøv at hive fat i Morten Marcher fra www.deluxemedia.dk , han laver nogle lækre bannere :-)
Mange tak for de hurtige svar - sætter jeg pris på. Der er én ting jeg stadig tænker på, hvilket er, hvor meget sådan noget koster at få fremstillet? Er ikke meget inde i prispolitikker angående sådan noget, men tror på der ligger store prisforskelle derude. Dog afhænger det vel af hvem man benytter og hvor godt resultatet skal være?
Kan rigtig godt lide designet på jeres side og priserne lyder også okay, men kan ikke rigtig se nogle eksemper på jeres tidligere produktioner, kun teksten dertil under "referencer".
Har du mulighed for at sende os en mail på mail@getdesign.dk - så skal vi sende dig et par eksempler på bannere vi har lavet. Både flash, gif og statiske jpg.