Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ikke flere køb? - nogen forslag til forbedring?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Og hvis du selv kigger på din side 30 gange om dagen, sååååå ;-)

Dbh martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:29
Tror måske det er "Visits Per day". Den ligger jo på 70 og det giver 2000 om måneden. Det er self forskelligt fra produkt til produkt, men hvis din konvertering ligger på 5% har du gjort det godt! Det er jo 100 kunder. Tror endda de 5% er højt sat.

Husk nu også på, at du i denne måned havde mange besøgene fra amino (rigtig mange), pga de tråde der har kørt om dit site! Tror ikke just der var nogle potentielle kunder i mellem mange af disse.

"EDIT: Så lige total visits på knap 1000 ;) det ændrer jo en hel del ;)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:29

Hej Martin,

det gør jeg selvfølgelig ikke, så vil statistikken jo heller ikke måle mine kunder men mig selv, så dum er jeg ikke ;)

Men har i nogen ideér til hvordan jeg kan optimere sitet så folk for dælen også køber noget, når nu de er der. For de 12.000.000 kondomer som bliver solgt i dk om året, vil jeg da gerne have en bid af kagen. Min salgsantal ligger på små 200.000 for de første 3mdr. her. Men skulle jo gerne højere op - skal lige siges at ikke alle kunder kommer ind over siden. Dvs. at omkostningerne ved at have siden kørene på SSL webhotel og m. betalingsløsning hurtigt kan blive en dyr fornøjelse - da jeg praktisk taget kun lige præcis har omsætning via. siden til at dække alle udgifterne ved at have siden.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:32

til Sigaard, der har været 4-5stk. som har bestilt herinde, tak for det :) selvom det ikke just er venlige ord der er kommet fra jer andre. Men livet må jo gå videre :)

"EDIT: Så lige total visits på knap 1000 ;) det ændrer jo en hel del ;)

hvad ændrer eller gør dette iflg. dig?
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Skrevet kl. 14:35
Dato: 4/14/2006 2:31:59 PM Forfatter: ripNroll

til Sigaard, der har været 4-5stk. som har bestilt herinde, tak for det :) selvom det ikke just er venlige ord der er kommet fra jer andre. Men livet må jo gå videre :)

'EDIT: Så lige total visits på knap 1000 ;) det ændrer jo en hel del ;)

hvad ændrer eller gør dette iflg. dig?

Ja 30 unikke besøgene om dagen det giver jo 1-2 bestillinger ved en konvertering på 5%!!!! Det er lidt mindre end de 100 jeg forudså ;) 

EDIT: Flot/utroligt der røg nogle salg igennem til amino'er efter den tur du fik
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:36
ohh :P hehe, har du eller andre evt. nogen forslag til hvad jeg kan gøre for at få flere til at købe mine produkter?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:37
Dato: 4/14/2006 2:29:12 PM Forfatter: ripNroll

Hej Martin,

det gør jeg selvfølgelig ikke, så vil statistikken jo heller ikke måle mine kunder men mig selv, så dum er jeg ikke ;)
Men har i nogen ideér til hvordan jeg kan optimere sitet så folk for dælen også køber noget, når nu de er der. For de 12.000.000 kondomer som bliver solgt i dk om året, vil jeg da gerne have en bid af kagen. Min salgsantal ligger på små 200.000 for de første 3mdr. her. Men skulle jo gerne højere op - skal lige siges at ikke alle kunder kommer ind over siden. Dvs. at omkostningerne ved at have siden kørene på SSL webhotel og m. betalingsløsning hurtigt kan blive en dyr fornøjelse - da jeg praktisk taget kun lige præcis har omsætning via. siden til at dække alle udgifterne ved at have siden.

Hvis du har solgt for 200.000 kr. de føreste 3 mdr. så er det sgu mere end flot! Tillykke med det.
Du har forhåbentligt sikret dig retten til at maile dem med godt tilbud, det var der jeg ville sætte ind.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Skrevet kl. 14:40

Dato: 4/14/2006 2:36:15 PM Forfatter: ripNroll ohh :P hehe, har du eller andre evt. nogen forslag til hvad jeg kan gøre for at få flere til at købe mine produkter?

Ved ikke lige hvad jeg skal foreslå - har et stort hoved i dag ;) Ej spøg til side. Prøv og smid nogle tilbud på forsiden og se om der kommer nogle flere bestillinger.

se evt denne tråd, som du jo også selv er med i http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=21

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:40

Jo tak, Martin. Det er dog mere i den ''mørkere'' del af verden nu til dags hvor der bruges kondomer der er solgt 200.000 kondomer, ikke 200.000kr :) rabat til større mængder. Så ligger omkring de 120.000kr. i omsætning inkl. omsætning fra min side på de første 3mdr.

Selvfølgelig har jeg sikret mig retten til at måtte sende dem nye tilbud. Men til de priser som jeg kan tilbyde, må jeg sige at jeg ikke har haft problemer med at få solgt mit produkt. Når først en club eller andet har bestilt, så går rygterne.. Så det er mere MLM, hvis man kan kalde det det :P

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:19

Hej Christopher...

Du må ha´ solgt til i alt 6 Aminoer, for jeg har også købt 100 stk. til 100 kr., men glemte desværre Amino rabatten.....

Plus til dig for hurtig levering....
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)