Kære Aminoer. Arbejder på højtryk på ny website, hvor jeg ønsker at sælge til mine eksisterende og kommende forhandlere - men jeg vil også gerne sælge til virksomheder og private (og disse skal betale via ny shop med betalingskort). Sagt med andre ord, jeg vil gerne have hele kagen og tilhørende indtjening
Har i den anledning nogle få spørgsmål, som volder mig lidt hovedbrud og håber på lidt hjælp.
Spørgsmål 1 lyder : Hvorledes gør jeg bedst opmærksom på min website, at virksomheder og private også kan købe mine produkter ?
Spørgsmål 2 lyder : Vil nuværende og kommende forhandlere, som sælger mine produkter tage dette ilde op, at jeg via min website også sælger til virksomheder og private ?
Jeg kan kort oplyse, at de produkter ( I skal nok få yderligere info. om et par uger ) jeg sælger er helt unikke og uden konkurrence i ind- og udland og med et kæmpe potentiale ( i realiteten alle personer ) og kan sælges hele året. Hovedproduktet koster i udsalg kr. 40,- incl. moms til slutbrugeren og jeg har andre salgsprodukter (og flere nye undervejs) som jeg også vil sælge til forhandlere, virksomheder og private.
Mine forhandlere aftager, som hovedregel, 100 stk. af hver salgsprodukt, når jeg sælger til disse ( og de har tillige en rigtig god fortjeneste) Det er naturligvis mit ønske at mine forhandlere skal aftage så mange af mine produkter ( jeg har pt. 6 forskellige produkter ) som muligt, idet produkterne supplerer hinanden rigtigt godt. Der er tale om danske kvalitets forbrugsvarer, med en forventet stor omsætningshastighed.
Jeg er i opstarten og testsalg i Danmark til omkring 30 forhandlere, sidste år har været rigtigt positivt og har givet mig blod på tanden.
Håber på lidt hjælp og ønsker alle en fortsat god Påske og på genhør.
Bedste hilsner. |
Hej.
Det lyder rigtig spændende, det du har gang i.
Omkring dit spørgsmål nr. 2 vil jeg ikke mene at dine forhandlere ville blive sure over, at du også solgte til andre via websitet, det er der jo mange andre virksomheder som også gør.
Hvordan det praktisk lader sig gøre kan jeg deværre ikke hjælpe dig med.
Held og lykke.